Gå til innhold

Syden i desember. Hvor?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det finnes sikkert mange tråder som tar opp samme tema, men jeg prøver...

Tenker å ta meg 1 uke i syden i midten av desember, og lurer på hvor jeg bør reise? Avreise blir vel rundt 10 desember +/-. Studentlommeboka mi har ikke råd til Mexico, Thailand, Brasil osv. I tillegg synes jeg det er for lang reise for bare en uke. Men hvor bør jeg reise? Hvor er det varmest og størst sjanse for masse sol? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanariøyene :-)

Noen spesiell plass på kanariøyene å anbefale? :) Har bare vært på Kypros og i Tyrkia av slike charteturer.

Gjest gjest17
Skrevet

Noen spesiell plass på kanariøyene å anbefale? :) Har bare vært på Kypros og i Tyrkia av slike charteturer.

Nei, dessverre :fnise: Men det er vel en av de plassene hvor du kan få litt sol og varme på den årstiden uten å reise så veldig langt :-)

Gjest Kjærleik
Skrevet

Gran Canaria er mer værsikkert enn Tenerife (etter mine erfaringer), så jeg ville helt klart gått for Gran Canaria om det sto mellom kanariøyene. Puerto Mogán og Amadores er fine og rolige steder, Puerto Rico og Playa del Inglés har litt mer liv. Maspalomas er også fint. Du får opplevd mye på èn uke på Gran Canaria! :)

Skrevet

Takker for tips! :) Får søke meg opp litt, og se hvor jeg ender opp hen. Hvis folk har flere tips er det bare til å fyre løs!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...