Gå til innhold

i am a sexaddict

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kom for kort tid siden ut av et samboerskap. Vi hadde aldri mye sex, noe som var frustrerende for meg. Jeg er nå i et nytt forhold, og selv om vi har relativt mye sex er det fremdeles ikke nok! Jeg føler at jeg snart går fra forstanden. Jeg vil ha sex. MYE sex. Jeg opplever at når jeg sier at jeg er glad i sex, så blir mannfolka veldig tøffe i kjeften, men de klarer ikke å holde tritt! De orker ikke.

Jeg er utrolig glad i kjæresten min, vi har fantastisk sex, men jeg trenger mer! Jeg opplever at jeg blir mer og mer frustrert og humørsyk..jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Anonym poster: bda72090e4beb0cd5e667475d9890eeb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du er nymfoman. Men har du snakket med noen i det formelle støtteapparatet om det enorme behovet ditt?

-Domino

Skrevet

Sexavhengige er vel heller folk som må ha sex, koste hva det koste vil - selv om det måtte bety å være utro ymse ganger for å få dekket behovene sine. Du har vel heller bare en helt vanlig høy sexdrift. ;)

Hvor ofte er det snakk om at dere har sex, da? Og hvor mye er ideelt for deg? Man må kanskje, i noen forhold, bare akseptere at den andre partneren har forskjellige behov enn det du har, og om du da fikser deg selv eller han jobber for å bli litt mer kåt kommer vel litt an på situasjonen.

Ellers så kan du jo lage en vibrator-klone av typen sin penis og bruke den når han ikke orker? Det blir litt mer som å ha sex med ham, OG han vil kanskje føle seg mindre utilstrekkelig når du faktisk bruker hans "lem" til å tilfredsstille deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...