Gå til innhold

Etterlysning, kosedyr fra H&M

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver lykken her siden det her er samlet en god bukett med småbarnsforeldre. Jenta mi har mistet favorittkosedyret sitt på ferietur, og selv etter en del tid er savnet fortsatt så stort at mor må ta tak.

Jeg er altså veldig interessert i å kjøpe om noen har et eksemplar av en lysebrun, liten og "slapp" hund kjøpt på H&M i 2006. Bilde kan sees her. http://www.kuscheltier-suche.de/images/drama-wauwi-ist-weg-090916-67.jpg

Hilsen håpefull mamma

(Gammel bruker av forumet men greide ikke huske passord/brukernavn så gjest denne gang. )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda, er fælt å miste en slik god venn.

Jeg ville sjekket på ikea hvis dere har det i nærheten. Der har de slike små og veldig myke kosedyr.

Lykke til med leting etter "ny venn" :)

Anonym poster: 526637801d5e2b169bc5828ea5372174

Skrevet

Tror at vi har en :) skal lete.

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for gode tips, bilde er også sendt inn til facebook-gruppen. Håper vi finner den samme, for frøkna er egentlig nesten litt for stor for kosedyr og vil nok ikke så lett falle for en ny liten myk venn. Men denne hadde vært hennes trofaste følgesvenn i flere år, så lykken vil nok være stor om hun fikk "Tassen" tilbake, selv om jeg tror hun har innsett at han er tapt.

Spent på om du finner den, Tingeling! Fint nick du har, den samme jenta som savner kosehunden sin er også veldig glad i Tingeling. :)

Hilsen håpefull Ts

Skrevet

Har den, men tror ikke gutten her i huset hadde blitt fornøyd om den forsvant. Favoritt bamsen! Håper dere finner den :))

Skrevet

Fant den :) send meg PM så kan jeg sende den i morgen.

• Liker 28
Skrevet

Jeg har også en, men de brune områdene på den er litt mørkere brun enn den på bildet. Du kan få den om du vil ha den! Kanskje den kan være en kompis om du får tak i en lik den du hadde før?

Send meg en pm med navn og adresse om du vil ha den, så sender jeg den til deg :)

• Liker 4
Skrevet

Så koselig at noen kan hjelpe TS. :blomst:

• Liker 1
Gjest Aphrodite
Skrevet

Så koselig at noen kan hjelpe TS. :blomst:

Helt enig! Ble kjempe glad av å lese denne tråden.

Skrevet

Rørende godvilje i denne tråden:)

Skrevet

Åååh, nå ble jeg glad!!! Takk for at det finnes folk som dere der ute! Gleder meg veldig til jenta mi oppdager hvem som er kommet "hjem" igjen! :)

Klem fra glad og fornøyd mamma :)

(Som skulle prøvd dette for lenge siden!!!)

Skrevet

Fant den :) send meg PM så kan jeg sende den i morgen.

Så snilt! En god :hug: til deg!

Anonym poster: 8f172188376910350bcb84ad4d68c8e7

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Åå så bra at det finnes slike mennesker! :)

Fikk nesten litt vondt inni meg jeg.. Jeg har fortsatt min dukke som jeg fikk da jeg var 3 måneder og om jeg hadde mistet henne nå, vet jeg ikke hvor jeg hadde gjort av meg :sjenert:

Uansett; bra at det ordnet seg TS, nå blir nok den lille glad :laugh:

Skrevet

Da var Tassen kommet vel hjem igjen! <3 Han ringte på døren og veslejenta løp for å åpne. Hun var litt skeptisk først; "Hvem er dette?" Tassen så nok litt mer sliten ut da han forlot oss på Kreta for en tid tilbake. Dette var en pent brukt utgave. Men det tok ikke mange sekunder før gjensynsgleden var stor og han måtte raskt hilse på de andre kosedyrene som selvfølgelig også hadde savnet ham!

Nå sover de alle trygt i sengen, og her sitter en mamma som er så glad for å ha gledet jenta si ut over det vanlige og takknemlig for at det finnes damer som tingeling, som var villig til å avse et kosedyr og som putter det i posten ved første anledning så vi slapp å vente så lenge på den herlige gjenforeningen! :)

Tusen, tusen takk!!! <3

Skrevet

Så søtt! :hjerte:

Anonym poster: 0087cb9262d310633af0528c8d40cc83

• Liker 4
Skrevet

For en koselig tråd :hjerte:

• Liker 1
Skrevet

Koselig :rodmer:

Anonym poster: 4a5474cc9130a3aab4914cdd940c1701

• Liker 1
Gjest hedgepig
Skrevet (endret)

* lese alle innleggene før man svarer;)

Så bra at det endte godt!

Husk å merke nyehunden med tlfnummer, så kommer den lettere hjem om den stikker av;)

Endret av hedgepig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...