Vulpes Skrevet 4. oktober 2012 #1 Skrevet 4. oktober 2012 Inspirert av denne tråden ble jeg veldig nysgjerrig på hvordan dere her på KvinneGuiden har det hjemme Prestasjonsangst er ikke lov! Her er alle typer stiler (eller mangel på stil) og rot velkomne. Synes bare generelt det er spennende å se hvordan andre liker å ha det, eller eventuelt hvordan de har det selv om de ikke trives med det Sleng på bilder av enten hele hjemmet eller bare noen spesifikke rom - eller nærbilder av detaljer. Alt er lov. (Og jeg kommer med egne bilder etter hvert, vil bare vente til en hylle jeg straks skal kjøpe er på plass.) 2
Gjest Sobril Skrevet 5. oktober 2012 #2 Skrevet 5. oktober 2012 Det tror jeg ingen tør. Ikke som henger her til evig beskuelse ihvertfall. Jeg torde i noen timer her om dagen. That's it
Vulpes Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2012 Hm, hvorfor ikke? Man kan la være å få med personlige gjenstander på bildene eller sensurere dem bort, også kan man jo poste som AnonymBruker?
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2012 #4 Skrevet 5. oktober 2012 Hm, hvorfor ikke? Man kan la være å få med personlige gjenstander på bildene eller sensurere dem bort, også kan man jo poste som AnonymBruker? Poster man som anonym har man ikke mulighet til å fjerne bildene igjen. Tror at mitt hjem er veldig lett gjenkjennelig. Skriver mye her som andre sikkert kan kjenne meg igjen på også, men hjemmet deler jeg med samboer og jeg vet ikke om han er like interessert i å dele som jeg. Anonym poster: 5dbd016e32454a35e1be239a3a30e58c
Vulpes Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2012 Poster man som anonym har man ikke mulighet til å fjerne bildene igjen. Tror at mitt hjem er veldig lett gjenkjennelig. Skriver mye her som andre sikkert kan kjenne meg igjen på også, men hjemmet deler jeg med samboer og jeg vet ikke om han er like interessert i å dele som jeg. Anonym poster: 5dbd016e32454a35e1be239a3a30e58c Joda, så lenge man har kontroll over stedet hvor bildet ble lastet opp kan man fint slette det senere Ser den at man kanskje er redd for å bli gjenkjent, men flere her inne er ikke anonyme uansett. Jaja, om tråden dør ut så er det lite å gjøre med det.
Brunhilde Skrevet 5. oktober 2012 #6 Skrevet 5. oktober 2012 Nei. Mitt hjem er lett gjenkjennelig og jeg ønsker å være så anonym som mulig her inne!
TheHairyToothfairy Skrevet 5. oktober 2012 #7 Skrevet 5. oktober 2012 Hvorfor må starten på tråden bli en diskusjon om hvorfor man IKKE vil legge ut bilder? Ha nå litt respekt for TS og tråden, da. Jeg skal sannelig beære dere med et bilde straks jeg kommer hjem til ranchen min. 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2012 #8 Skrevet 5. oktober 2012 Om noen er redd for å bli gjenkjent kan en kanskje legge ved bilder av ting på nett, altså; Jeg har denne sofaen/dette spisebordet - dette står i ei rosa stue og jeg har det kjemperotete? Eller blir det ikke like gøy(og kanskje ikke like ærlig....)? TS kan avgjøre Jeg kunne iallefall postet linker til bilder, men hjemmet mit er supergjenkjennelig pga kombinasjonen av ting sammen. Anonym poster: 65d18ed0ecf47930b919848822199119
Vulpes Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #9 Skrevet 5. oktober 2012 Om noen er redd for å bli gjenkjent kan en kanskje legge ved bilder av ting på nett, altså; Jeg har denne sofaen/dette spisebordet - dette står i ei rosa stue og jeg har det kjemperotete? Eller blir det ikke like gøy(og kanskje ikke like ærlig....)? TS kan avgjøre Jeg kunne iallefall postet linker til bilder, men hjemmet mit er supergjenkjennelig pga kombinasjonen av ting sammen. Anonym poster: 65d18ed0ecf47930b919848822199119 Ja, det er greit å gjøre det slik og, om det vil øke aktiviteten i tråden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå