^me^ Skrevet 8. september 2012 #1 Skrevet 8. september 2012 hvilken stil har du hjemme? det er så mange kreative sjeler der ute og fine stiler folk har hjemme...noe er orginalt, mens annet er mer mote... hva har du?eget eller mote? jeg kjører rødt, svart, hvitt stil med eksotiske innslag av buddhaer og litt sånn: http://cdn.stylisheve.com/wp-content/uploads/2010/02/red-after.jpg http://4.bp.blogspot.com/-hFXUaqN4bSg/TV1N2IVpGTI/AAAAAAAACe8/-NUgVsXe-Ew/s1600/buddha+in+living+room+scandinavianthaihomes.jpg legg gjerne ved link til hvordan stilen ser ut ca, evt hvor inspirasjonen kommer fra du også
lillemeg90 Skrevet 8. september 2012 #2 Skrevet 8. september 2012 Jeg har veldig mye forskjellig. Mye Nordisk sammen med reise, retro, vintage og litt grønt og blått:) skal se om jeg finner bilder:)
Gjest Sobril Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 retro/bohem vil jeg si. Litt av hvert egentlig. Fargesterkt kjøkken i turkis innredning med oransje knotter. Ugletapet over kjøkkenbenken! I stua har jeg spisestue møblenent i mørkt tre som jeg har hatt siden tidenes morgen. lampe i forskjellige farger som heter "gypsy chandellier". Grå vegger, grå sofa med med forskjellige fargerike innslag. Ja, fondvegg som ser ut som murstein. Har tapetsert trappa til annen etasje med en stripete litt retroaktig tapet. Malt resten av trappa i brunt ("solid"). på soverommet er halvparten av veggene tapetsert i grønn marimekko blomstertapet. Jada - ikke akkurat mainstream tror jeg. Ihvertfall ikke der jeg bor. Særs fornøyd ihvertfall
SoftKitty Skrevet 3. oktober 2012 #4 Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Jeg liker best stilen Mid Century Modern.. litt sånn 50-70-tallsretro med teak og mye farger :)Prøver å kjøre den stilen sånn halvveis, med en del arvemøbler fra besteforeldre og litt ting fra brukthandel. Blander det med mer moderne ting som ikke gjør så mye ut av seg (typ enkle hyller osv fra IKEA) og en del personlig dilldall og søte ting (liker for eksempel ting som ugler, dådyr osv.. søte figurer, settekasser, kunst kjøpt på Etsy, kart..en del trendy ting altså). Av farger er jeg glad i hvitt, sort, grått, turkis og gul. Veldig gjennomført er det ikke hos meg da, er ikke så ryddig av meg og har ikke råd til å kjøpe fine ting jeg gjerne har lyst på (eller tålmodighet til loppemarkeder osv) men jeg synes jeg har det ganske koslig likevel:) Eksempel på et hjem jeg synes er inspirerende: http://smileandwave.typepad.com/blog/home-tour/ Endret 3. oktober 2012 av SoftKitty
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #5 Skrevet 3. oktober 2012 En blanding av danske designmøbler og norske teakmøbler fra loppis. Den kalles nok moderne retro eller noe i den gata. Anonym poster: 9dba28e311405cea213a2940fa2c6291
Gjest Sobril Skrevet 3. oktober 2012 #6 Skrevet 3. oktober 2012 Har litt lyst til å legge ut bilder, men vet ikke om jeg tør
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #7 Skrevet 3. oktober 2012 Kjører skandinavisk stil, mye dansk design :-) beige, mørk lilla og brunsvart er fargene som går igjen her. Snart skal gulvet byttes fra eikeparkett til lutet tregulv (lys farge) :-D Anonym poster: 2bcdf8fb83019a398589419625fc423b
lillemeg90 Skrevet 3. oktober 2012 #8 Skrevet 3. oktober 2012 Har litt lyst til å legge ut bilder, men vet ikke om jeg tør jeg vil gjerne se bilde:) hørtes spennende ut den stilen din:)
Eiil Skrevet 3. oktober 2012 #9 Skrevet 3. oktober 2012 Har også svart, rødt og hvit stilen Med innslag av Buddha'er, drager, bøker og diverse.. Litt nerdestil igrunn..
eitrande Skrevet 3. oktober 2012 #10 Skrevet 3. oktober 2012 Har litt lyst til å legge ut bilder, men vet ikke om jeg tør Jeg vil gjerne se! Høres ut som om du har en stil jeg kan like. ;-)
Grønt blad Skrevet 3. oktober 2012 #11 Skrevet 3. oktober 2012 Har litt lyst til å legge ut bilder, men vet ikke om jeg tør Jeg vil gjerne også se! Høres ut som en forfriskende stil
Gjest Sobril Skrevet 3. oktober 2012 #12 Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Jeg vil gjerne se! Høres ut som om du har en stil jeg kan like. ;-) Ok. Legger ut litt. Ikke siter meg, så kan jeg fjerne dem i morgen I stua og kjøkken har vi lagt alloc plank type eik burgunder. Stue og kjøkken er beskrevet allerede. Kjøkkenet har vel skaper fra 90-tallet vil jeg tro. Liker at jeg har mulighet til å male om når det passer meg, så slik ble det. Kjøkkenbordet arvet jeg av min mormor, pusset ned (som f...), beiset platen i interiørbeis "drivved" og malte resten av bordet som kjøkkeninteriøret. Stolene har jeg kjøpt på finn. Ja - og jeg malte flisene også, i samme farge som trappa. Endret 3. oktober 2012 av Sobril
super-s Skrevet 3. oktober 2012 #13 Skrevet 3. oktober 2012 Vet ikke helt hva stilen min kalles. Den er ganske enkel, lyse vegger, mørke/svarte møbler, svarte gardiner og pynt i lilla, sølv og litt bittelitt blått. Har pyntet opp med sommerfugler, plastikkblomster og symbolske skilt. Aner ikke om stilen jeg har, har et navn, for jeg bare kjøper det jeg synes er fint og passer inn. 1
Gjest Uanonymbruker Skrevet 3. oktober 2012 #15 Skrevet 3. oktober 2012 mange mange bøker og en del malerier, masse farger, en god del planter, pyntetingene jeg har er egentlig bare ting folk tar med meg når de er ute og reiser, mamma og pappa er en del i Afrika, så jeg har en del Afrikanske snurrepipperier Det er et kaoshus for å si det kort Dette er egentlig det beste jeg fant på google, men det er en del mere farger hos meg http://i78.photobuck...ing_room_re.png 2
super-s Skrevet 3. oktober 2012 #16 Skrevet 3. oktober 2012 Ok. Legger ut litt. Ikke siter meg, så kan jeg fjerne dem i morgen I stua og kjøkken har vi lagt alloc plank type eik burgunder. Stue og kjøkken er beskrevet allerede. Kjøkkenet har vel skaper fra 90-tallet vil jeg tro. Liker at jeg har mulighet til å male om når det passer meg, så slik ble det. Kjøkkenbordet arvet jeg av min mormor, pusset ned (som f...), beiset platen i interiørbeis "drivved" og malte resten av bordet som kjøkkeninteriøret. Stolene har jeg kjøpt på finn. Ja - og jeg malte flisene også, i samme farge som trappa. (slapp av, fjernet bildene i sitatet;-) ) Så utrolig fint dere har det!
Sunnshine Skrevet 3. oktober 2012 #17 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg digger stilen til Penny i Big Bang Theory Har ikke den selv, men kommer til å gå mer og mer i den retningen http://www.lovelyundergrad.com/2011/10/pennys-apartment-big-bang-theory.html
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #18 Skrevet 3. oktober 2012 Så fint du har det, Sobril Fler må dele bilder fra sitt eget hjem :D Anonym poster: 8dbec8a30a7b97d8d050d901ac565d44
Gjest Sobril Skrevet 3. oktober 2012 #19 Skrevet 3. oktober 2012 (slapp av, fjernet bildene i sitatet;-) ) Så utrolig fint dere har det! Takk Har jobbet mye med leiligheten de siste 3 månedene. Ville også prøve og få til å blande feminint og maskulint - og har heldigvis en mann som bryr seg om hva som skjer på interiørfronten hjemme (han hater putene som ligger i den grå stolen i stua - jeg kjøpte dem, GUD FORBY, uten at han var med :gjeiper:). Han elsker imidlertid tapeten på kjøkkenet. Var han som fikk siste ordet der. Lampa var han svææært skeptisk til, men jeg lovet han på tro og ære at han kom til å like den etterhvert som alt det andre falt på plass. Og det gjør han Nå var også meningen med interiøret at det skal være litt humor, farge og glede. Uten å ta HELT av heller. Jeg tror vi har fått det til (selv om det skal sies at jeg antakeligvis kommer til å gjøre noe med spisestua, men den duger foreløpig).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå