Gjest Sobril Skrevet 3. oktober 2012 #21 Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Sobril: Likte stilen din veldig godt! Takk takk. Vet at det ikke er helt for alle sikkert, og vet heller ikke hvilken "stil" det er, men men. Så lenge man liker det selv Jeg synes også noe av chabby chic stilen er fin, uansett hvor utdatert mange mener det er. Men det er dette med å blande femi/maskulint. Hadde jeg bodd helt alene kunne jeg sikkert hatt det som nå, men det er mye mulig jeg hadde hatt fler feminine innslag i interiøret. Når det gjelder Chabby chic er det liksom så lite mann som det går an å få blitt, og jeg hadde følt det var feil å ha med meg en mann på lasset i den stilen. Pluss at jeg liker farger, og da er det mye som ikke går. Alt skal jo være så "rent og pent", og for en møkkadame som meg faller det liksom ikke på sin plass Og stålampa i stua skal bort. Jeg misliker den sterkt. Men inntil jeg har råd til en tivoli-lampe så får den bare være Endret 3. oktober 2012 av Sobril
Sunnshine Skrevet 3. oktober 2012 #22 Skrevet 3. oktober 2012 Ja, uff.. Stakkars mannfolket som må bo i en chabby-chic bolig Du har det kjempe fint Sobril!!
Gjest Sobril Skrevet 3. oktober 2012 #23 Skrevet 3. oktober 2012 Ja, uff.. Stakkars mannfolket som må bo i en chabby-chic bolig Du har det kjempe fint Sobril!! Hehe. Takk - og neida. Det er mange menn som ikke bryr seg en tøddel om interiøret, og det er ok dét også. For min del, etter å ha vært sammen med en i årevis som ga blanke, er det ekstra gøy når mannen er med på notene. Men det er klart at dersom jeg sverget til en klassisk, ren og "jentete" stil hadde det sikkert vært dritkjipt om mannen hadde hatt innvendinger :gjeiper:
lillemeg90 Skrevet 3. oktober 2012 #24 Skrevet 3. oktober 2012 hos oss bryr han seg ikke så voldsomt mye, kanasjd litt i møblementet, men alt smånips legger han ikke merke til en gang:P
Pixie Skrevet 3. oktober 2012 #25 Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Sobril, det der var en fin ugletapet :-D Likte resten av leiligheten og! Jeg aner ikke hva man kan kalle stilen på min leilighet. Flyttet fra eksen og for meg selv for første gang for et halvt år siden, og gikk amok med alle ideene jeg alltid har hatt, men ikke "fått lov til" før! Siden jeg trives best i skogen, er det veldig mye fluesopp-greier her. Har lavt spisebord og amanitakrakk Istedetfor TV har jeg en benk med masse små pynteting jeg har laget/fått og små "alvehytter" med små lykter i og glitterlamper og bla bla bla. Elsker pønt Sommerfugler på veggen, UVlys og UVeffekter bak "TV"benken, DJutstyr på kjøkkenet med mer blacklight og en diger UVsommerfugl laget i garn som henger i taket. Og plass til rockeringen Har nesten ikke vanlige lamper, men masse fine telysholdere som står og henger overalt. Mye koseligere! Eneste problemet er at selv om det ser ut som det er fest her konstant, må musikken stilles ned kjempelavt klokka 20:00 Endret 3. oktober 2012 av Pixie
Gjest Sobril Skrevet 3. oktober 2012 #26 Skrevet 3. oktober 2012 Du må definitivt legge ut bilder, Pixie. Ble utrolig nysgjerrig!!
Strixvaria Skrevet 3. oktober 2012 #27 Skrevet 3. oktober 2012 Sobril: du har jo drømmekjøkken! Med UGLETAPET liksom, hvor ofte ser man dét?! Skulle gitt veldig mye for å ha det tapetet i min leilighet, det var helt utrolig fint! (Men nå er jeg over gjennomsnittet ugle-fan, hihi) Og fargene du har valgt ellers, alt er så utrolig godt gjennomført og innmari lekkert. Awesome Jeg kan unnskylde meg med at jeg foreløpig leier studentbolig da, så det er liksom såpass med begrensninger her at jeg ikke får slå spiker i veggen engang (men det er jo greit mtp nestemann som skal bo her - jeg hadde ikke blitt spesielt happy om det var spikermerker overalt her da jeg flyttet inn..). De fine idéene + plassen stopper liksom en del av drømmeprosjektene. Men jeg gleder meg som en unge til jeg en gang skal ha hus - da skal det bli saker
Gjest Sobril Skrevet 3. oktober 2012 #28 Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Sobril: du har jo drømmekjøkken! Med UGLETAPET liksom, hvor ofte ser man dét?! Skulle gitt veldig mye for å ha det tapetet i min leilighet, det var helt utrolig fint! (Men nå er jeg over gjennomsnittet ugle-fan, hihi) Og fargene du har valgt ellers, alt er så utrolig godt gjennomført og innmari lekkert. Awesome Jeg kan unnskylde meg med at jeg foreløpig leier studentbolig da, så det er liksom såpass med begrensninger her at jeg ikke får slå spiker i veggen engang (men det er jo greit mtp nestemann som skal bo her - jeg hadde ikke blitt spesielt happy om det var spikermerker overalt her da jeg flyttet inn..). De fine idéene + plassen stopper liksom en del av drømmeprosjektene. Men jeg gleder meg som en unge til jeg en gang skal ha hus - da skal det bli saker Jeg vet det; hvem pokker har ugletapet? :gjeiper: Er nok litt barnslig. Tapetet er fra Firm Living og en "barnetapet". Fargen på kjøkkenskapene solgte interiørbutikken stort sett til barnerom. Må innrømme at de fargerike detaljene er lagt til LITT med tanke på både store og bittesmå. Venninnene til jentungen her hjemme bare eeelsker lampa over spisebordet for eksempel. Saumfarer finn.no jeg da. Er ikke så viktig om det er nytt eller brukt. Noe kan pusses og males om også, og går man lei er det ingen krise om benken til hundre kroner går til en bruktbutikk. Vet hvordan det er å leie. Hadde lagt hele kreativiteten på hylla i flere år helt til vi endelig kjøpte vårt eget i sommer. Moro Endret 3. oktober 2012 av Sobril
Strixvaria Skrevet 3. oktober 2012 #30 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg vet det; hvem pokker har ugletapet? :gjeiper: Er nok litt barnslig. Tapetet er fra Firm Living og en "barnetapet". Fargen på kjøkkenskapene solgte interiørbutikken stort sett til barnerom. Må innrømme at de fargerike detaljene er lagt til LITT med tanke på både store og bittesmå. Venninnene til jentungen her hjemme bare eeelsker lampa over spisebordet for eksempel. Saumfarer finn.no jeg da. Er ikke så viktig om det er nytt eller brukt. Noe kan pusses og males om også, og går man lei er det ingen krise om benken til hundre kroner går til en bruktbutikk. Vet hvordan det er å leie. Hadde lagt hele kreativiteten på hylla i flere år helt til vi endelig kjøpte vårt eget i sommer. Moro Ugletapet er jo råtøft, både for unge og.. eh.. ikke fullt så unge? Hihi. Også blir det jo mye mer ålreit å være på et rom når det er innredet med farger, mønstre og ting som gjør deg i godt humør av å oppholde deg der. Synes ikke det er noe barnslig over kjøkkenet ditt, snarere tvert imot. Og de andre rommene er også utrolig fine. Kjenner jeg gleder meg veeeeeeeeeldig til å få noe eget, så jeg kan gå bananas på interiørbutikker, brukthandler, finn.no osv.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #31 Skrevet 3. oktober 2012 jeg vil også se ugletapeten! stilen din hørtes rå ut, sobril Anonym poster: 2976ee0b50ed085b9a3f282a4f4c6e58
Rubies_ Skrevet 3. oktober 2012 #32 Skrevet 3. oktober 2012 Det passer tydeligvis ikke inn i tråden, men min stil er ingen stil. Jeg har gamle møbler blandet med nye møbler. Masse forskjellige farger og uttrykk. Andre vil kanskje si at det er rotete og lite gjennomført, men for meg er det hjemmekoselig! Jeg elsker å bo et sted som ser ut som min definisjon på et hjem, og det er ikke et typisk ukeblad-hjem. 1
Djungelvrål Skrevet 4. oktober 2012 #33 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg har naturstilen med kvist, bilde av bjørkeskog, spesielle lamper med trefot, rekved, kurv, saueskinn, ruter, strikk. I andre enden har jeg spisestue og blanding av nytt og 100 år gamle ting.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2012 #34 Skrevet 4. oktober 2012 Det heter shabby chic! (Slik dere skriver det ville man uttalt det Kabby Chic..) Anonym poster: bfe7a4290c7c6cfd053e6037140febf8 1
sommermor Skrevet 4. oktober 2012 #35 Skrevet 4. oktober 2012 Her er det hvite møbler i stua,og teak stue bord.Min sofa er mørk grå og gardinene er for tida røde,men de blir nok byttet ut med hvite snart. Kjøkkenet er helt nytt og hvitt med grå benkeplate.Ellers er det mange farger her på puter og småting. Gulvet blir snart skiftet til parkett.Noen spesiell stil vet jeg ikke om jeg har,her er det lett blanding av forskjellige ting jeg liker. Min datter synes det er for hvitt her,hennes rom er lyse rosa.Her henger det to små duker på en kleshenger i verandadøra,og diverse leker pynter opp. Og to gule skuffer fra loppemarked,er fyllt opp av cdplater og ulike leker. En hvit base er viktig for meg,da er det så lett å tilføre farger og bytte hvis jeg blir lei.
Gjest Sobril Skrevet 4. oktober 2012 #36 Skrevet 4. oktober 2012 Det heter shabby chic! (Slik dere skriver det ville man uttalt det Kabby Chic..) Anonym poster: bfe7a4290c7c6cfd053e6037140febf8 Stemmer. Skriver det feil hver eneste gang av én eller annen grunn
tante fiolett Skrevet 4. oktober 2012 #37 Skrevet 4. oktober 2012 Sobril, har du lyst til å legge ut bilder på nytt? Høres ut som en sånn stil jeg liker, så ble veldig nysgjerrig
Pixie Skrevet 4. oktober 2012 #38 Skrevet 4. oktober 2012 Sikkert ikke noe for enhver smak, men det er meg som skal trives her så! (ekke min trampoline asså!) 2
Gjest Sobril Skrevet 4. oktober 2012 #39 Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Sikkert ikke noe for enhver smak, men det er meg som skal trives her så! (ekke min trampoline asså!) Elsker interiør som gjenspeiler personligheten Endret 4. oktober 2012 av Sobril
Gjest Sobril Skrevet 4. oktober 2012 #40 Skrevet 4. oktober 2012 Sobril, har du lyst til å legge ut bilder på nytt? Høres ut som en sånn stil jeg liker, så ble veldig nysgjerrig Sendte deg PM. Føler meg litt kjip i dag. I går var jeg litt "løsere" og lettere å ha med å gjøre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå