Gå til innhold

Umoralsk å plusse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det forresten noen som bryr seg om hvor mange plusser folk eller en selv har?

*kremt*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri forstått poenget med å drive å plusse... :klaske: Er det berre for å få høgre status?

Skrevet

Det er enkelte anonymebrukere som skriver innlegg som er helt på jordet, også er det bestandig 1 som har plusset innlegget, jeg antar alltid at brukeren selv har plusset innlegget sitt når det er så dårlig at det er til å le av.

Er du forresten alltid så frekk når du svarer? Da forstår jeg hvorfor du poster anonymt, ganske feigt, da.

Anonym poster: b4bfc4eed4afd714875ea8d682ccdf5c

Jeg er enig med Luten, man kan ikke vite det.

Jeg har f.eks plusset plenty av rare innlegg, fordi jeg tilfeldigvis har kommet borti knappen. I tillegg er det masse rare innlegg skrevet av folk med nick som får en pluss også. Jeg har hatt mer enn et WTF-øyeblikk, når jeg har sett hva jeg selv har fått pluss på. ;)

Jeg tviler ikke på at noen plusser sine egne AB-innlegg. Det er det vel også noen som har tilstått at de gjør. Men jeg tror ikke det er sånn at det automatisk betyr at en pluss på rart innlegg fra AB betyr at de har plusset selv.

Skrevet

Har aldri forstått poenget med å drive å plusse... :klaske: Er det berre for å få høgre status?

Status?

Haha, nei, absolutt ikke. Det er enkel måte å vise at man liker eller er enig i et innlegg. Ikke stort mer enn det.

• Liker 6
Skrevet

Ja, jo flere pluss, jo høyere status. Har du sett hvor mange pluss jeg har? Det skal jeg si deg: 675.175 plusser har jeg, slå den, dere!

Men likevel føler jeg at folk ikke respekterer meg :(

Anonym poster: d80fee9226bf65e0cf79ab030862b75a

Skrevet

Jeg er enig med Luten, man kan ikke vite det.

Jeg har f.eks plusset plenty av rare innlegg, fordi jeg tilfeldigvis har kommet borti knappen. I tillegg er det masse rare innlegg skrevet av folk med nick som får en pluss også. Jeg har hatt mer enn et WTF-øyeblikk, når jeg har sett hva jeg selv har fått pluss på. ;)

Jeg tviler ikke på at noen plusser sine egne AB-innlegg. Det er det vel også noen som har tilstått at de gjør. Men jeg tror ikke det er sånn at det automatisk betyr at en pluss på rart innlegg fra AB betyr at de har plusset selv.

Nei, nei, antar ikke at brukeren selv har plusset innlegget bare på grunn av at innlegget har fått 1 pluss, men som jeg skrev her tidligere: Om en bruker spyr ut masse dritt og kvalme og får 1 pluss for alle de dårlige innleggene, så, ja, da antar jeg at det er brukeren selv som plusser.

Anonym poster: b4bfc4eed4afd714875ea8d682ccdf5c

Skrevet (endret)

Jeg plusser de innleggene som jeg kan kjenne meg igjen i, de jeg er enige i, de som får meg til å le og de som er usedvanlig godt skrevet.

Endret av She_Leiva
  • Liker 2
Skrevet

Fins det?

Ja, det finnes flere. De dukker opp med jevne mellomrom.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg synes jeg får oftere pluss på teite innlegg jeg skriver, enn på de som er gjennomtenkte og seriøse, slutter aldri å bli overrasket over hva folk plusser på :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Hvis man klarer å knytte moral opp mot plussing av innlegg, da har man vel mistet litt fokus og perspektiv på hva KG er.

Skrevet

Liker IKKE plussing jeg altså, fordi etter KG fikk denne funksjonen, virker det som det går mest i å slenge den mest treffende frekke kommentaren til TS (eller hvem enn), også bader egoet seg i plusser, og stemninga blir dårlig. Folk har vært frekke før og, men nå er det jo nesten sånn at jeg må hukke av som AB for å tørre å poste dette. Tror jeg gjør det likegreit, jeg.

Anonym poster: cff1388194ba7d9c39b0b9473750ac35

Skrevet (endret)

Jeg liker plussing jeg. Og selv plusser jeg på gode/morsomme innlegg, søte/fine bilder og innimellom fordi jeg syntes synd på noen :ler: Får dårlig samvittighet hvis jeg blar meg videre når alle unntatt en bruker har fått pluss i en tråd.

Det som irriterer meg mest med plussing er når en person skriver et langt og bra innlegg, og får f.eks 7pluss. Så siterer noen innlegget, skriver "Enig!" og får 15 pluss. Syntes det er litt urettferdig

Endret av Bobler
  • Liker 2
Skrevet

Jeg liker plussing jeg. Og selv plusser jeg på gode/morsomme innlegg, søte/fine bilder og innimellom fordi jeg syntes synd på noen :ler: Får dårlig samvittighet hvis jeg blar meg videre når alle unntatt en bruker har fått pluss i en tråd.

Det som irriterer meg mest med plussing er når en person skriver et langt og bra innlegg, og får f.eks 7pluss. Så siterer noen innlegget, skriver "Enig!" og får 15 pluss. Syntes det er litt urettferdig

Enig. Plusser aldri de som svarer slik, adresserer plussen dit der det hører hjemme.

• Liker 1
Skrevet

Enig. Plusser aldri de som svarer slik, adresserer plussen dit der det hører hjemme.

Ettersom gjester ikke kan få plusser så plusser jeg de som skriver at de er enig i det jeg i utgangspunktet ville plusse.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

ute i det verklege livet er vel pluss det same som eit bekreftene "Ja,eg er einig", "Ja, det var godt/morosamt sagt" eller "Der traff du spikeren på hovudet".

Det er iallefall slik eg brukar plussknappen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...