Gå til innhold

Noen som er kjent i Bergen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hvor jeg skal plassere dette innlegget, så jeg setter det her.

Er det noen som er kjent en plass utenfor Bergen som heter Olsvik?

Det jeg lurer på er: Er det langt å gå fra Storavarnet bussterminal til Olsvik kirke?(Hvis det er det den heter da...)

Finnes det nærmere busstopp enn dette? Hvis man skal til kirken?

Veldig takknemlig for hjelp!

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Det finnes en kirke i oslvik, men jeg er litt usikker på om du burde ta bussen som går til oslvik, og be sjåføren stoppe når du skal av. Er litt usikker på hvor nærmeste bussholdeplass er.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kirken ligger rett ved Olsvik skole (barneskolen). Eller rett nedenfor Olsvik Grendahus, hvis du veit hvor det er.

Skrevet

Nei, jeg har aldri vært i nærheten av Olsvik engang, det er derfor jeg trenger litt tips til hvor langt man må gå hvis man skal komme seg til den kirken med buss.

Skrevet

Vet ikke om du blir klokere av dette, men her er ihvertfall kart og bussrute.

Skrevet

He, he, nei, jeg har alt sjekket kart og bussrute og kunne ikke helt finne ut av det, det var derfor jeg ville spørre en som kanskje var kjent der.

(...men det var et godt forslag :) )

Skrevet

Jeg ville tatt olsvik-bussen. (414- olsvikskjenet) fra busstasjonen, perrong 10. Spør bussjåføren om han kan gi beskjed når du er på busstoppet nærmest kirken. Det er de alltid behjelpelige med.

Lykke til! :)

Skrevet

Er litt usikker, men hvis du ringer 177, kommer du til ruteopplysningen, der får du vite nøyaktig hvilken buss du skal ta, hvor du skal gå av og klokkeslett. Prøv det, de er veldig hjelpsom (i hvertfall mot meg den ene gangen jeg ringte de...) :-)

Skrevet

Jepp, jeg holder med Theolina: ta bussen til Olsvikskjenet! Hvis du tar en buss som går til Storavatnet må du gå ganske langt, nemlig. Jaja, langt og langt, men det går nok 20-30 min. Men sltså: mye raskere å ta buss til Olsvikskjenet. (hvilken vei kommer du fra?)

Skrevet

Planlegger å komme fra sentrum, så det var en god ide.

Takk for hjelpen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...