AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2012 #1 Skrevet 4. oktober 2012 Vet dere om noe godt? Og da hinter jeg forresten mer til typisk fylledrikk, og ikke cider eller øl liksom. Anonym poster: 8133e5d8d020d2192bab68cdaa77367f
Gjest Twelve12 Skrevet 4. oktober 2012 #2 Skrevet 4. oktober 2012 Starter ikke alle med rusbrus da? hehe Neida. Det spørs helt hva du mener med godt. Hvilken prosent vil du ligge på. Er mye godt å lage der ute av drinker.. men har du tenkt at vin er en mulighet? Hvitvin er en fin start. Bland det med sprite så får du en spritser dersom du ikke er helt klarer smaken. God hvitvin mange liker når de begynner er riesling. Jeg personlig syns loosen riesling kabernet er veldig god. Den er billig og skrukork =P
Gjest Uanonymbruker Skrevet 4. oktober 2012 #3 Skrevet 4. oktober 2012 karsk, og skal du være fancy og classy så lager du kanelkarsk!
Gjest EryMax Skrevet 4. oktober 2012 #6 Skrevet 4. oktober 2012 Hjemmebrent blandet med det du har av blandevann
Fashionistaen Skrevet 4. oktober 2012 #7 Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Hm, fjortizzfylla? :gjeiper: Utifra startinnlegget så tror jeg vel ikke at du orker å blande noen veldig avanserte drinker(?), så disse relativt lette alternativene er vel helt greie. Spirte og Bacardi Razz, Malibu red med appelsinjuice, Jaegermeister med cola/battery og tyrkershots. Jeg synes også at den grønne Mickey Finn er ganske god Jeg synes også tequila er ganske ok, og liker dessuten salt og sitron greia man gjør først. Endret 4. oktober 2012 av Fashionistaen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå