Gjest Maren Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Hei I går fant jeg plutselig ut at jeg hadde brun utflod, det var ikke så mye så jeg tenkte ikke noe mere over sakten. men dagen etter (altså i dag) hadde jeg fortsatt brunn utflod, og i dag hadde jeg veldig mye! Er ganske sikker på at det ikke er mensen (jeg er 16 år og har ikke fått mensen enda). Men tror ikke det er det. Jeg har også lagt merke til at urinen min også har mye mørkere farge en vanlig. Er dette normalt? tror dere det er mens, eller? Svar fort er dere snille
Gjest Twelve12 Skrevet 3. oktober 2012 #2 Skrevet 3. oktober 2012 Ettersom du er 16 år, så er sjansene for at det er mensen stor. Mange får brun utflod dagene før og etter mens. Det er helt normalt. Det er ikke alltid tanta er rød for å si det sånn =)
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 Brun utflod er utflod med koagulert blod i seg. Gammelt blod er brunt. Helt ufarlig og sikkert mensen. Urinen blir mørk om du drikker for lite vann. Er du seksuelt aktiv? Anonym poster: 76ec5332b4bd93de4f34ad70f2b303da 1
amonyn Skrevet 4. oktober 2012 #4 Skrevet 4. oktober 2012 Du kan også ha blod i urinen. Kan jo ta en sjekk hos legen for sikkerhets skyld? Det kan være en infeksjon i blære/urinrør f.eks.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå