Aelwyn Skrevet 11. mars 2004 #21 Skrevet 11. mars 2004 Er det noen som vet om det ligger noen kjolesalonger i Frederikshavn? :-?
Lullu Skrevet 11. mars 2004 #22 Skrevet 11. mars 2004 Søk på www.sol.dk, "Brudekjoler". Da kommer det en haug med forretninger frem. Gå inn på hjemmesiden og se om de har Demetrios, eller send de en mail der du vedlegger bilde. Alle jeg sendte til var utrolig hyggelige og behjelpelige. Husk å prute på prisen!!!!!!!!!!!! Lykke til! Ja, Brudekjoleformidlingen fører Demetrios. Det gjør jo andre butikker i Norge også. Men det var jo butikker i Danmark hun lurte på da
brum Skrevet 11. mars 2004 #23 Skrevet 11. mars 2004 Til dere som har kjøpt brudekjole i danmark...har dere reist over og prøvd den der eller har dere provd kjolen her og så bestilt over nettet.. Har lurt på om jeg skal gjøre det men er usikker på hvordan jeg skal gå fram..
Lullu Skrevet 11. mars 2004 #24 Skrevet 11. mars 2004 Til dere som har kjøpt brudekjole i danmark...har dere reist over og prøvd den der eller har dere provd kjolen her og så bestilt over nettet.. Har lurt på om jeg skal gjøre det men er usikker på hvordan jeg skal gå fram.. Prøv her hjemme, de har de samme merkene i Danmark. Når du prøver her hjemme så husk å få designer og nr. på kjolen (og str!). Deretter sender du en mail til forskjellige butikker i Danmark (gjerne de som er enklest å komme seg til fra Norge). De sender deg deretter pris på mail. Du kan prute ettersom du mottar forskjellige priser fra forskjellige steder. Jeg prutet i den butikken jeg syntes det var enklest å komme seg til fra Norge. Kjolen koster 12 000,- men får den til 6 500,- i Danmark. Husk og kronekursen.... NB! Sko, slør, brudepikekjoler, underskjørt - alt er billigere i Danmark. Lykke til! Jeg kan anbefale disse: www.houseofbrides.dk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå