AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Hei! Nå er jeg lei. For noen uker siden begynte det å klø litt i underlivet, og etterhvert ble det veldig sårt (blødde av og til bittelitt litt når jeg tørket meg etter tissing, ikke mensen) og det svidde. Hadde vel litt ekstra utflod. Leste meg opp og tenkte det var sopp. Kjøpte canesten med stikkpille og krem. Smurte på krem i litt over en uke, 2-3 ganger om dagen og symptomene forsvant. Det er 1-2 uker siden nå. De siste dagene har jeg hatt ekstra utflod, og idag har det begynt å klø mye og det kjennes ut til at det begynner å bli sårt igjen for det svir hvis jeg tørker meg. Utfloden igår og idag har også vært både brunlig og gul. Hva er dette da??? Ny soppingeksjon? Må jeg behandle det til lege? Isåfall, må han se på meg, eller er det nok å beskrive symptomer? Bruker aldri string eller veldig trange truser, bruker mye truser i bomull, bruker hent vanlig jeans, ikke supertrange. Vasker underlivet så lite med såpe som mulig, men vasker av og til med dr greve (kanskje 1 gang i uka, eller 2). Er det andre ting som kan gi meg sopp, hvis det i det hele tatt er det? Anonym poster: 91bec77b6e5ec187708bed8f85ac7408
Gjest Daenerys Skrevet 3. oktober 2012 #2 Skrevet 3. oktober 2012 Du må nok til lege. Det er dumt å ta canesten hvis ikke du har hatt sopp før, du har ikke sammenligningsgrunnlag. Kan hende det holder å beskrive symptomer, kan hende han må se på deg - problemer med underlivet bør du i alle fall ordne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå