Gå til innhold

Friends i går


Lizzie

Anbefalte innlegg

Hjelp!

Jeg gikk glipp av Friends i går kveld og sitter nå her og ergrer meg grønn over at jeg kunne være så dum...

Er det noen snille sjeler som kan stille nyskjerrigheten min og fortelle hva som skjedde?

Jeg ville være utrolig takknemmelig!

Lizzie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal vi se...

Ross og Charlie havner på et rom, Joey og Rachel på et annet. Mellom de to rommene er Chandler, Monica og Phoebee og lytter på veggene. De finner altså ut om begge parene. Ross vil ikke rote med Charlie før han har snakket med Joey, og det blir noen paniske sekunder når han banker på hos Rachel/Joey (som har kysset). Joey blir reddet av en dør inn til Chandlers/Monicas rom, hvor han får vite om Ross og Charlie.

Monica gir etter for all ertingen pga håret og drar til frisøren. Hun kommer imidlertid tilbake med rastafletter og skjellpynt, til Chandlers forferdelse. Men Monica synes det er fint.

På flyet hjem prøver Joey å fortelle Ross om seg og Rachel, men klarer det ikke fordi Ross er så takknemlig fordi J ikke er sint pga Charlie.

Phoebee finner ut at Mike har en kjæreste hjemme, som han faktisk har en date med samme kvelden. De blir enige om at han skal gå og gjøre det slutt.

Mens Mike venter på restauranten dukker kjæresten opp hjemme hos ham - hvor også Phoebee er. Hun gjøre det slutt på vegne av Mike på typisk Phoebee-vis, og Mike får en skikkelig ørefik når han møter kjæresten i døra.

Monica henger håret fast i dusjforhenget og Chandler går med på å slippe henne løs mot at hun gjør noe for ham: ser en suppete Sandra Bullock film som han liker så godt.

Rachel prøver også å fortelle om Joey, men Ross er mer opptatt av shampoflaska som har gått i stykker i bagasjen.

Ross overrasker til slutt Joey og Rachel midt i et kyss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg straks mye bedre forberedt for neste ukes episode. For ikke å snakke om at jeg kan slutte å irritere meg over meg selv!

Lizzie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den, og den er sliten!

Har også lest boka mange ganger. Og de andre til Jane Austen også, men det er nå denne som er favoritten min da.

Når vi en gang får oss DVD-spiller må jeg nok investere i en ny!

Lizzie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi en gang får oss DVD-spiller må jeg nok investere i en ny!

Lizzie

Tror jammen jeg skal kjøpe den på dvd! Videoen min begynner også å bli sliten. Har også lest den og andre Jane Austen-fortellinger, og er enig i at det er den beste. Romantisk :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier å kjøpe sånne ting fra amazon.uk - mener det ikke var så dyrt heller!

Tror jeg drar hjem og ser på noen scener jeg, for nå ble jeg inspirert!!

Lizzie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...