Gå til innhold

Vekt vs. utseende

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ett spørsmål.

Jeg er ei jente på noen og tjue som veier ganske mye. Jeg vet at jeg er overvektig pga. hva vekttallet viser. Jeg veier 95 kg, er 175 høy.

Likevel er det ingen som tror på meg når jeg sier hva jeg veier! Typen min fikk nesten hakeslepp, fordi han trodde jeg veide max 75 kg.... Hvis jeg snakker om at jeg har lyst å gå ned i vekt, sier venninnene mine: "så feit er du ikke!!". Først trodde jeg det bare var fordi de ville være snille, men nå vet jeg at det er fordi de ikke syns jeg ser spesielt overvektig ut. De fikk også sjokk når jeg fortalte hva jeg veier.

Jeg vet ikke om det kan ha noe med hvordan vekta er fordelt? Jeg har ganske store pupper og stor rumpe. Litt kraftige lår, men er ellers ikke så feit...

Anonym poster: a40331e6f6a82c38e8e9ca59708ceb0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

legg ut bilde av kroppen da og skjul ansiktet så skal du få ett dønn ærlig svar om du vil det.

• Liker 1
Skrevet

Selv om det kan virke skummelt ville jeg enten som brukeren over sa lagt ut bilde av deg selv, eller funnet en som ca. har samme kroppsform som deg, er helt umulig å si noe ut ifra det lille av beskrivelser du har gitt oss :)

Skrevet

Jeg har omtrent samme vekt og høyde som deg, og har opplevd det samme. Tror det har noe med fordelingen å gjøre, jeg har kraftig rumpe/hofter og lår, kraftige legger, men nesten flat mage og ingen heng. Er stram i kroppen og lite disser.

Anonym poster: 4b7507cb0f458f0068519a5989852a6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...