Gå til innhold

Eksperimentere med jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er ei jente på 19 år som har kjæreste, og vi har vært sammen i 2 år. Jeg liker han kjempe godt, vi har det fint sammen og jeg tenker ikke på å gå ifra han. MEN, det er slik at jeg har lyst til å eksperimentere med jenter..

Jeg har aldri vert i et forhold med ei jente før, men liker tanken på å kunne å ha rota med ei, men ikke i et fast forhold med ei..

Trenger tips å råd, aner ikke hva jeg skal gjøre :)

Anonym poster: 17bfd4115a64dc0a64333a112b138e94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også 19, har samboer og har akkurat de samme ønskene som deg! Så følger med på denne tråden :)

Anonym poster: df5d2683379f26d761f06d85a28a6a6f

Skrevet

Med mindre kjæresten gir deg grønt lys, er mitt tips å holde deg til den du har valgt.

• Liker 4
Skrevet

Kan jeg få se på??

Skrevet

Han vet ikke noe om dette. Jeg ønsker jo ikke å være utro eller noe sånt heller! Skal snart til utlandet alene, tanken frister...

Skrevet

Har selv en kjærste som liker litt jente kos. Det vi har gjort er å ta med ei extra inn på soverommet.

kan det være no? så får dere begge glede av en deilig jente til ;)

Anonym poster: 2977f069f7da8e2cc2c54e3dce883646

• Liker 2
Skrevet

Han vet ikke noe om dette. Jeg ønsker jo ikke å være utro eller noe sånt heller! Skal snart til utlandet alene, tanken frister...

Litt bi er bare spennende og sexy, skjønner deg godt jeg. Selv gjør jeg det med andre menn nå og da....

gutt

Anonym poster: 3f64f0e523817dabc7847108edb21a4b

Skrevet

Vel, det er jo utroskap selv om du er i utlandet. Om dette er noe du virkelig vurderer, burde du prate med kjæresten din om det og høre hva han synes. Det er respektløst å gjøre dette bak hans rygg.

• Liker 3
Gjest Gunfreak
Skrevet

Har selv en kjærste som liker litt jente kos. Det vi har gjort er å ta med ei extra inn på soverommet.

kan det være no? så får dere begge glede av en deilig jente til ;)

Anonym poster: 2977f069f7da8e2cc2c54e3dce883646

Dette er vel å anbefalle, viss du virklig føler en sterk trang til å ha jentekos, er dette egentlig eneste alternativet, og det er også bare et alternativ vis kjæresten din går med på det, viss ikke må du velge om ditt ønske om jentekos er viktgere enn å være med kjæresten din, er det det må du gjøre slutt på forholdet, og ikke bare være utro.

• Liker 2
Skrevet

Du får spørre ham om dere kan åpne forholdet og knulle andre jenter begge to. For du vil selvsagt ikke at det skal være urettferdig? :)

• Liker 3
Skrevet

Kjæresten min likte ikke det når jeg var på fest og stakk tunga nedi halsen på ei jente, flere ganger. Jeg er bifil så da er det jo litt annerledes enn hvis jeg bare ville "eksperimentere"... Spørs på typen din om hvor langt han synes det kan gå før det blir utroskap når du sier du skal til utlandet og det frister. Er jo ikke så hyggelig for typen som sitter igjen i Norge og du roter rundt i utlandet...

• Liker 2
  • 3 uker senere...
Skrevet

Du er vel ikke akkurat utro mot typen din om du har sex med ei jente.

Utro er noe du er i hodet.

Eller gjør med en annen gutt / mann.

Gjør du det, finner du ut at det var oppskrytt eller veldig ok, så vet du det. (Det ER deilig).

Mannen din får en snillere dame tilbake.

Er ikke det en vinn-vinn-situasjon.

Du spør ikke typen om dette.

Anonym poster: 6576f676c753fe34105d528ba1ff07f7

Skrevet

Gjør du det, finner du ut at det var oppskrytt eller veldig ok, så vet du det. (Det ER deilig).

Oj, her tror jeg mange er uenige med deg. Hvis du mener det ikke er utroskap, burde det jo heller ikke være noe problem å snakke med kjæresten om dette. Jeg synes absolutt hun skal prate med ham før hun gjør noe dumt.

• Liker 3
Skrevet

Oj, her tror jeg mange er uenige med deg. Hvis du mener det ikke er utroskap, burde det jo heller ikke være noe problem å snakke med kjæresten om dette. Jeg synes absolutt hun skal prate med ham før hun gjør noe dumt.

Vedkommende ble på SOL i sin tid kalt for "SOL skribenten". Han skriver slik innimellom.

Han skrev et annet, nesten maken men homofilt i stedet for lesbisk, innlegg her:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=691040&st=120#entry11690697

Anonym poster: 44c69a7243c50677dbbf055bdd1cebb2

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

Bitch, you dumb.

• Liker 4
Skrevet

Du må snakke med typen din og så må dere bli enige om rettningslinjer. Husk også at begge har rett til å ombestemme seg brått i forhold til om en vil eller ei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...