Gå til innhold

nytt damebilblad i Norge


Dolce

Anbefalte innlegg

Noen som kjøper?

De kaller seg Autofemina. Jeg er usikker hvilket språk dette ordet er sammensatt av. (Virker som kanskje de mener femmina, som betyr hunkjønn på italiensk? I såfall mangler en stk. m i navnet)

Ihvertfall, idéen er sikkert ok nok. Men finnes markedet?

Har tittet i forrige utgave, og skjønner ikke konseptet. Skal bilglade damer fristes med en forside av Tone etterallerannet?

Norge, knappe 5 millioner innbyggere. Som en bydel i større byer i verden. Bilblad for damer? Med Tone?

Hva synes dere, damer? Jeg liker biler, men ikke blad med Tone etterellerannet og noen biler som Victoria Beckham har vært med å designe. Her blander man snørr&barter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er tone et lesbeidol kanskje? :s

Anonym poster: 41ca2a4f6cb7ab2f0941b3999ced24ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twelve12

Jeg tror at bil interesserte damer tilfredsstilles nok av å bare kjøpe vanlige bil blader Så for å svare på spm ditt; Nei jeg tror ikke det er marked for det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det jeg heller.

Og på Facebook snakker de om en Rolls Roys :riste:

Roys, dere....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stille vann

Bare forsiden av det bladet får meg uvel.

Hadde hvem som helst andre prydet forsiden så kanskje jeg hadde tatt det ned av hylla og kikka i det, men nå? Nei takk!

Hvorfor trenger damer et eget bilblad? Flaut!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Håper de har en artikkel om hvordan man skal lukeparkere.

HAHAHA.

Har ikke lest bladet, men ser redaktøren klager på at andre bilblader handler om mekking, fart og hestekrefter, imens her skal det være mote og barn og bilferier osv. Sånt som damer liker. Men jeg tenker at hvis en dame er interessert i bil, så er vel hun også interessert i mekking, fart og hestekrefter. Jeg liker f.eks. spill, og da er jeg interessert i å lese nøyaktig de samme nerdegreiene om spill som menn, ikke hvilke tapasretter jeg kan servere til en Fifa-kveld.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det jeg heller.

Og på Facebook snakker de om en Rolls Roys :riste:

Roys, dere....

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Samme her.

Og for de uinnvidde: Et av verdens mest berømte luksusbilmerker heter Rolls Royce. Barnelærdom, selv for en jente...

Men respekten for et damebilblad blir ikke stor med Tone ettellerannet på forsiden og prat om Rolls Roys på Facebook.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twelve12

Håper de har en artikkel om hvordan man skal lukeparkere.

HAHAHA.

Har ikke lest bladet, men ser redaktøren klager på at andre bilblader handler om mekking, fart og hestekrefter, imens her skal det være mote og barn og bilferier osv. Sånt som damer liker. Men jeg tenker at hvis en dame er interessert i bil, så er vel hun også interessert i mekking, fart og hestekrefter. Jeg liker f.eks. spill, og da er jeg interessert i å lese nøyaktig de samme nerdegreiene om spill som menn, ikke hvilke tapasretter jeg kan servere til en Fifa-kveld.

HAHA :fnise:

Så bra sagt. Er litt spill gærn selv så kunne faktisk ikke sagt det beder ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bladet der selger nok bedre enn varmt hvetebrød den dagen biltema har en rosa logo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Takk for advarsel... skal holde meg langt unna. Jeg liker biler og leser gjerne bilblader, men dette høres ikke bra ut. Roys lizzm??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for advarsel... skal holde meg langt unna. Jeg liker biler og leser gjerne bilblader, men dette høres ikke bra ut. Roys lizzm??

Rolls Roys, yes. Se Facebooksiden. I rest my case.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronmelisse

Jeg skummet gjennom utgave 2 av bladet her: http://emag.allegrointeraktiv.no/autofemina/autofemina_02_2012/#/1/

og heller ikke jeg skjønner noe av konseptet til dette bladet.

Fine bilder av biler men ingen informasjon om dem! Kun prisen er til nød oppgitt.

Virker som et blad beregnet på single bydamer i høye hæler. Joda, et havhjertet 2-siders oppslag om barneseter er med, men..nei, man finner mer info om bil ved å lese bilannonsene i bladet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...