Gå til innhold

Knullevenn, regler?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer... legger kvinner og menn totalt forskjellige regler til grunn når man har en knulleven?

Hva tenker dere? Har man noen "rettigheter"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ingen rettigheter what so ever! Det knulles når det passer seg sånn. Og ingen sv oss kan bli snurt om den andre ikke vil eller har det travelt. Uforpliktende sex ;) i mine slike forhold har det ikke vært noen avtale om at man skal være eksklusiv heller...

Endret av Pialill
Skrevet

ingen rettigheter. hva slags rettigheter så du for deg egentlig?

Anonym poster: 15b19c243b0f9c3cf0ea692dddd32815

Skrevet

ingen rettigheter. hva slags rettigheter så du for deg egentlig?

Anonym poster: 15b19c243b0f9c3cf0ea692dddd32815

tenkte på det som ble sagt over her feks... eksklusivitet..

Skrevet

Min langvarige knullevenn og meg:

1) Man er ikke monogam, men snakker heller ikke om noen andre og skåner dem for å oppdage slikt. Hvordan man løser dette i forhold til sykdommer og beskyttelse er alltid komplisert.

2) Man må ikke sees for ofte, maks en gang i uken. Hvis ikke, vil det lett oppstå følelser hos en part etterhvert.

3) Det er absolutt ingen prat om fremtiden. Kun nåtiden. Aldri noen som nevner "har du ikke vært i Paris, nei dit burde vi tatt oss en tur" slik at den andre parten blir forvirret. Man planlegger ikke engang når man neste gang skal sees.

Anonym poster: d4e6797e9481dd4a50c83d4c7426225b

Skrevet

Pass på at du får helsetrygdforsikring og 12% feriepenger!

• Liker 3
Skrevet

aldri forstått begrepet "knullevenn". må være kvinner som har funnet på et slikt begrep, for å gjøre det litt mer komfortabelt å ha uforpliktende sex.

jeg har noen jenter som jeg jevnlig møter og har sex med. denne "troppen" endres stadig, der enkelte forsvinner og andre kommer til. jeg ville aldri kalt de for "knullevenn". jeg er ikke venn med noen av de. det eneste vi gjør er å ha sex av og til. that's it.

Skrevet

aldri forstått begrepet "knullevenn". må være kvinner som har funnet på et slikt begrep, for å gjøre det litt mer komfortabelt å ha uforpliktende sex.

jeg har noen jenter som jeg jevnlig møter og har sex med. denne "troppen" endres stadig, der enkelte forsvinner og andre kommer til. jeg ville aldri kalt de for "knullevenn". jeg er ikke venn med noen av de. det eneste vi gjør er å ha sex av og til. that's it.

De man kaller knullevenner er jo venner. DU har ikke knullevenner og det er jo helt greit, men andre tenker kanskje annerledes. Jeg kan godt se en film sammen med en knullekompis, få en klem om jeg har en dårlig dag og snakke om helt andre ting enn sex. Det er det som gjør at vi også er venner, vi er bare venner som knuller i tillegg.

Anonym poster: efb293b0f29d6dc0601bc1ceda4a2bd5

• Liker 2
Skrevet

Ingen regler og ingen forpliktelser! Bare sex og morro :danse:

• Liker 1
Skrevet

De man kaller knullevenner er jo venner. DU har ikke knullevenner og det er jo helt greit, men andre tenker kanskje annerledes. Jeg kan godt se en film sammen med en knullekompis, få en klem om jeg har en dårlig dag og snakke om helt andre ting enn sex. Det er det som gjør at vi også er venner, vi er bare venner som knuller i tillegg.

så egentlig er det et åpent forhold du snakker om her. for det er absolutt ingen forskjell på forholdet til din knullekompis enn det ville vært i et åpent forhold, der du hadde sex med andre enn din kjæreste.

som sagt, begrepet knullekompis må være oppfunnet av jenter. gjennom å få litt emosjonell støtte i tillegg til sex, føles ikke forholdet så skittent. LOL!

Skrevet

Jeg ser også sånn på det, men jeg kan forstå de som kun har sex også. Men da blir det litt feil å kalle det puleVENNER, kanskje.

Skrevet

så egentlig er det et åpent forhold du snakker om her. for det er absolutt ingen forskjell på forholdet til din knullekompis enn det ville vært i et åpent forhold, der du hadde sex med andre enn din kjæreste.

Jo. Forskjellen er at det ikke er noen følelser.

• Liker 1
Gjest sardintroll
Skrevet

Kun EN regel: At det ikke er noen regler. ;)

Skrevet

Jo. Forskjellen er at det ikke er noen følelser.

klart det er følelser, slik det er beskrevet i denne tråden.

Skrevet

Jeg har nok gått mot strømmen føler jeg.

Min knullevenn var jeg på knærne forelsket i før vi begynte å ha sex. Han ville ikke ha noen forpliktelser. Vi var også enige om å være eksklusive....Trodde jeg...Helt jeg jeg oppdaget at han hadde hatt sex med en annen...Jeg følte meg både sviktet og bedratt.. ,men jeg var jo egentlig ikke det. Min forelskelse døde brått, men lysten på ham er der fortsatt.

Nå har vi et bedre sexliv enn noen gang, vi møtes oftere, vi nyter sexen og kosen, snakker om ALT, inkl våre dater. Følelsene er borte, men vi har kommet hverandre mye nærmere... Vi er enige om at vi kan ha andre, og vi er forberedt på at det kan bli slutt mellom oss når en av oss finner noen vi ønsker å satse på. I mellomtiden nyter vi hverandre.

Anonym poster: 50fecaa1484773e5bf25c639d30cf2ee

Skrevet

klart det er følelser, slik det er beskrevet i denne tråden.

Hva sikter du til da? De fleste her sier jo "ingen regler", ser ikke så mange følelser i det.

Skrevet

Hva sikter du til da? De fleste her sier jo "ingen regler", ser ikke så mange følelser i det.

det virker som de fleste også har et emosjonelt forhold til sin knullevenn, gjennom å gjøre andre ting sammen enn kun sex (inkludert å få en klem når man har det vondt...). jeg vil anta at man har følelser for den andre personen, hvis man ser på han/hun som en venn. når man da i tillegg har et seksuelt forhold, så er det i praksis et åpent forhold.

Skrevet

Vennskapelige følelser er noe annet enn følelser man har for en kjæreste. Jeg kan få en klem av veninnen min også uten at jeg er forelsket i henne. Det at jeg har sex med en venn jeg er glad i gjør han ikke til kjæresten min. Noen klarer helt fint å skille mellom vennskapsfølelser og kjærlighetsfølelser, til og med når det er sex med i regnestykket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...