Gå til innhold

null respons fra pulevenn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er en pulevenn jeg har kjent i 6 år nå, vi var gode venner først..

det er 1 år ca siden vi startet med å bli friends with benefits, og nå virker det som om ting utvikler seg litt ..

Fra min side er det utviklet en liten crush/betatthet for han.. han gir meg intrykk at han vil noe mer, selv om han sier han syns aldersforskjellen på 7 år er for mye.

når vi er sammen oppfører vi oss som om vi er et par, men vi snakker egentlig sjeldent på fritiden, kun når han gir intrykk for å ville treffes blir han helt på, og oppfører seg som en som faktisk har dype følelser for meg. det kan hende at dette er ''triks'' fra hans side, men så kald kan da vel ikke være?

vi snakker om alt mulig, jeg klarer virkelig å åpne meg selv opp når jeg er med han, jeg har intrykk av at det er det samme hos han.. Han forteller meg mye som man vanligvis ikke blotter seg om for andre mennesker(mener jeg da)

Men nå er det slik..

Er på forettningsreise med jobben og har fått et fantastisk rom..

Tenkte å gi han et lite phonesex anrop igår, men startet med å sende han en mms med bilde av hotellsenga med meldingen : denne store senga mangler deg syns jeg ;-)

Har enda ikke fått noen form for respons..

Er dette er dårlig tegn?

Anonym poster: 44c5c91b5bc612e42b66fbb2cb2c69b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo rett og slett hende han ikke mottok meldingen..?

Kult gjort da :)

Skrevet

Kan hende han var ute med en annen...?

Skrevet

ts her.. nei han har mottatt den, jeg har sånn bekreftelse på når den andre mottar melding fra meg :-)

så han har mottatt den ja !

Anonym poster: 44c5c91b5bc612e42b66fbb2cb2c69b6

Skrevet

kansje du hadde fått mer respons om du var i sengen lettkledd? :vetikke:

Anonym poster: 84f79fa83c3c6348b1eed29f52602f54

Skrevet

han var vel ikke i humør da. du er en jente han har sex med av og til, ikke noe mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...