Gjest Ellab Skrevet 2. oktober 2012 #1 Skrevet 2. oktober 2012 Vet det finnes lignende tråder, men jeg fikk ikke helt svar på det jeg lurte på. Jeg har gått på Mercilon i litt over tre år. Jeg føler jeg har forandret meg mye disse tre årene, har også slitt med litt depresjon og vonde tanker. Jeg er nå 19 år og begynte på pillene når jeg var 16, man utvikler seg jo mye i disse årene og har bare tenkt at alle forandringene var naturlige. Jeg fikk også mindre sexlyst, men var ikke så erfaren før jeg begynte på pillen, så har heller ikke tenkt noe særlig på dette. Men de siste ukene har jeg lest en del om bivirkningene til pillene og lurer litt på om det er de som har gjort meg slik. Derfor har jeg ikke tatt dem de siste dagene. Jeg har ikke planer om å bli gravid, men vil se om jeg forandrer meg og blir kvitt plagene. Det jeg lurer på er hvor lenge jeg må være av pillen for å se om det skjer noen forandring. Hvis det ikke skjer noen forandring vil jeg jo fortsette på dem. Håper noen kan hjelpe meg, skal også dra innom helsestasjonen for å få noen råd der, men vil høre om noen har erfaringer. Unnskyld for at det ble litt rotete, er så mange tanker rundt dette...
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2012 #2 Skrevet 2. oktober 2012 Folk har litt forskjellige meninger om hvor lenge du må være av, men innen en måned burde du merke forskjell - hvis det er noe å merke. Anonym poster: aecd2c349e5e0df3d417fffa0350be1d
Gjest Ellab Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 Folk har litt forskjellige meninger om hvor lenge du må være av, men innen en måned burde du merke forskjell - hvis det er noe å merke. Anonym poster: aecd2c349e5e0df3d417fffa0350be1d Tusen takk.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #4 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg gikk på piller fra 16 til 21 og hadde noen veldig kjipe år. Jeg var temperamentsfull og fæl. Da jeg sluttet på pillene, ble jeg et nytt menneske. Jeg kjente ikke meg selv godt nok da jeg var 16 til å skjønne at pillene påvirket meg så negativt. Slutt! Anonym poster: da5b80c864993d88e42657e2f410c6ad
Lilliani Skrevet 3. oktober 2012 #5 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg også forandret meg veldig etter at jeg sluttet på pillene. Husker ikke hvor lang tid det tok, men det var ikke så alt for lang tid! Det jeg merker aller mest er at sexlysten har økt veldig. Når jeg gikk på pillen hadde jeg så og si null lyst, og nå så.. Ja Så slutt du, ts! Du kan jo alltids bruke kondom om du ikke ønsker å bli gravid!
Gjest Ellab Skrevet 26. november 2012 #6 Skrevet 26. november 2012 Jeg sluttet på dem, men ingen mens har kommet. Vet det kan ta litt tid, men nå synes jeg det har gått ALT for lang tid. Hadde dere problemer med det? Har tatt en test som var klart negativ.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #7 Skrevet 27. november 2012 Den ene gangen jeg sluttet på p-piller tok det nesten 2 mnd før jeg fikk mens. Denne gangen tok det bare to uker. Så det er nok litt forskjellig Rådet jeg fikk den gangen det tok 2 mnd var å ta g-test en gang hver uke, fordi jeg hadde så mange symptomer på graviditet. Det viste seg likevel at jeg ikke var gravid! Anonym poster: 60779836fc5489583c3493f449e8d1be
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #8 Skrevet 27. november 2012 ta jeg sluttet på p-piller etter å ha brukt dem fra jeg var 15-17. jeg fikk ikke mensen tilbake. måtte rett og slett dra til legen å få hjelp for å få i gang mensen. har den ikke kommet i løpet av en stund ville jeg oppsøkt legen. rett og slett fordi det ikke er bra å ikke ha mensen på lang tid. Anonym poster: bb95d9a7087ffb6c093d7480d558ba43
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå