Naken Skrevet 25. februar 2004 #1 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg er sånn at hvis jeg ikke har hatt sex på en god stund, så "glemmer" jeg det liksom litt, og det blir ikke så viktig, men har vi god sex, så vil jeg bare mer og mer ..og mer, ...og mer. Dag etter dag. Det pleier stoppe med at mannen blir sår, og må "trygle" om pause Noen andre som har det sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 25. februar 2004 #2 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg er sånn at hvis jeg ikke har hatt sex på en god stund, så "glemmer" jeg det liksom litt, og det blir ikke så viktig, men har vi god sex, så vil jeg bare mer og mer ..og mer, ...og mer. Dag etter dag. Det pleier stoppe med at mannen blir sår, og må "trygle" om pause Noen andre som har det sånn? :enig_animasjon: Nå går det sjelden mer en et par/tre dager mellom hver gang, men dersom vi har morgensex er det stor sansynlighet for at en "god sirkel" er i gang og vi koser oss flere ganger daglig. Unntaket er når vi har vert borte fra hverandre noen dager, da har ingen av oss "glemt" det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 25. februar 2004 #3 Del Skrevet 25. februar 2004 For å si det sånn: da jeg kom hjem for en uke siden, hadde vi ikke sett hverandre på seks uker :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 25. februar 2004 #4 Del Skrevet 25. februar 2004 jeg hakke hatt siden fredag, tror jeg går på veggen eller begyner og grine snart. men skal til den kjære slasken min i dag, så det er jolov å håpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mskancke Skrevet 25. februar 2004 #5 Del Skrevet 25. februar 2004 vil alltid ha sex jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. februar 2004 #6 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg er sånn at hvis jeg ikke har hatt sex på en god stund, så "glemmer" jeg det liksom litt, og det blir ikke så viktig, men har vi god sex, så vil jeg bare mer og mer ..og mer, ...og mer. Dag etter dag. Det pleier stoppe med at mannen blir sår, og må "trygle" om pause Noen andre som har det sånn? Jepp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 26. februar 2004 #7 Del Skrevet 26. februar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønn Skrevet 26. februar 2004 #8 Del Skrevet 26. februar 2004 med meg avhenger det faktisk av hvor i menstruasjonssyklusen jeg er!!! merkelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anyvold Skrevet 26. februar 2004 #9 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg har alltid mest lyst på sex når jeg er i slutten av mens-uka.. skikkelig irriterende! Typen sier "hvorfor kan ikke du være sånn når du IKKE har mensen også a?!" Vi er også sånn at vi "glemmer" sex hvis det går lenge mellom hver gang, og så blir det til at vi sier "nå MÅ vi ha sex, det er så lenge siden!" og så har vi sex bare fordi vi føler at vi MÅ... Men når vi kommer i gang er det jo så digg at vi ofte kommer inn i en god sirkel ja! Det er akkurat som at vi glemmer hvor godt det er! Er det mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 26. februar 2004 #10 Del Skrevet 26. februar 2004 Mye vil ha mer ja.. når vi først setter i gang så får jeg ikke nok, går det noen dager så er jeg liksom kommet over det. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 26. februar 2004 #11 Del Skrevet 26. februar 2004 Rare greier det der,men sånn har vi det også... :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2004 #12 Del Skrevet 26. februar 2004 ER SÅ ENIG SÅ!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 27. februar 2004 #13 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg vil altdig ha sex jeg da . :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2004 #14 Del Skrevet 28. februar 2004 Er det ikke kvinner som ikke blir helt tilfredstilt som bare må ha mere og mere? sier litt om mannen? Komunikasjonssvikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 29. februar 2004 #15 Del Skrevet 29. februar 2004 Det der er TULLPRAT! :o :evil: Et spøkelse fra en tid der det ikke ble akseptert at kvinner uttrykte at de faktisk hadde lyst på sex. Hvis det hadde vært slik, hadde ikke jeg giddet, i hvertfall (og det gjør jeg, selv med feber og muskelsmerter, som i dag ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laina Skrevet 29. februar 2004 #16 Del Skrevet 29. februar 2004 Er det ikke kvinner som ikke blir helt tilfredstilt som bare må ha mere og mere? sier litt om mannen? Komunikasjonssvikt? I alle dager!!! Mener du det seriøst? Om man ikke blir tilfredsstilt, hvorfor skulle man da ønske mer utilfredsstillende sex? Dette tror jeg er noe av det dummeste jeg har hørt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. februar 2004 #17 Del Skrevet 29. februar 2004 man bare tror man får det bedre til? aner ikke jeg. Hiss deg ned. Få deg litt sex så du får roa deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 1. mars 2004 #18 Del Skrevet 1. mars 2004 Mye vil ha mer ja Men i det store og det hele har jeg veldig sexlyst uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Barbara Jean Skrevet 5. mars 2004 #19 Del Skrevet 5. mars 2004 Menn skryter på seg at de alltid er så klare for sex..noen skikkelig testosteron-monstre-liksom. Men kan ikke si ord stemmer med handling! Mange av mennene orker bare 1 omgang, og de blir jo så fort utslitte! Hvor er moroa da? De sovner og klarer ikke runde 2 før flere timer etterpå..nei, menn er oppskrytt! De får slutte å skryte slik. Dessuten bare peiser de på, mange av dem er så lite kreative...Da hjelper det ikke å slå seg på brystet og være stolt mann nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå