AnonymBruker Skrevet 29. januar #221 Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så søt kommentar, han må være en heldig mann som har deg som skriver det!😄 Anonymkode: 19b0c...300 Tusen takk. Jeg er tullete forelsket etter alle disse årene. ❤️ Anonymkode: df390...76d
AnonymBruker Skrevet 29. januar #223 Skrevet 29. januar Personlighet, sjarm, humor, hvordan noen fremtrer spiller jo absolutt inn på hvem man synes er kjekk. For meg er det nesten umulig å sortere ut BARE utseendet. Anonymkode: 905ee...3a6
AnonymBruker Skrevet 29. januar #224 Skrevet 29. januar Jon Almaas er fortsatt digg. Anonymkode: 905ee...3a6 1
I Grosny Skrevet 29. januar #226 Skrevet 29. januar Gjest Kvakkekyllingen skrev (På 5.2.2023 den 20.01): Fant en syklist med det navnet nå. Han er 17 så ikke mann enda. Og heller ikke kjendis 😛 Sant! Gammel tråd, men nå har Jørgen Nordhagen blitt mer voksen, 21 år, og litt mer kjendis. Han har vunnet proffsykkelløp, blitt en del av verdens nest beste sykkellag. Han vant også junior VM i langrenn 20 km skøyting flere minutter foran resten rett før han la opp. https://www.teamvismaleaseabike.com/team/jorgen-nordhagen/
I Grosny Skrevet 29. januar #227 Skrevet 29. januar Mulig Erling Braut Haaland bør regnes som den kjekkeste kjendisen nå, og iallfall den største kjendisen. Skjønnheten er ikke akkurat strøken filmstjerne med klassiske trekk, men noe mer kraftfullt.
AnonymBruker Skrevet 29. januar #228 Skrevet 29. januar Mine spriker i alle retninger, men alle har et eller annet med seg. Det glimtet i øynene, den sårbarheten/humoren/det udefinerbare som skinner gjennom: Nicholas Cleve Broch Kristoffer Hivju Aslak Eriksrud Adil Kahn Håvard Bakke Kamelen John Almaas Leo Ajkic Mads Ousdal Tobias Santelman Ylvis brødrene Adrian Sellevold Foxy Moxy Marco Elsafadi Anonymkode: 8e092...ffc
AnonymBruker Skrevet 30. januar #231 Skrevet 30. januar Fridtjov Nansen ser du vel Anonymkode: 79cda...f3f
AnonymBruker Skrevet 30. januar #232 Skrevet 30. januar Meg selv i manneklær og løsbart. Anonymkode: 79cda...f3f 1
bullehurk Skrevet 30. januar #233 Skrevet 30. januar Gjest Bulsara skrev (På 7.2.2023 den 9.37): Harlem Alexander er pen han, men er det ikke mye plastikk fantastisk? Da er det no go for meg Enig, mangler det maskuline/mandige for å være sexy
AnonymBruker Skrevet 30. januar #235 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Odd-Bjørn Hjelmeset. Anonymkode: ef88a...dda Ja og nevøen for oss litt yngre, broren til Maren HJ. Kirkeide. Kommer ikke på fornavnet akkurat nå. Anonymkode: eb711...32c
anonym482 Skrevet 30. januar #236 Skrevet 30. januar Aksel L Svindal Nicolai Cleve Broch Kjetil Jansrud Jakob Oftebro
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå