Gå til innhold

Hvem er Norges kjekkeste mann?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dette kan jo ikke sees da!!! Kjekk er et ord som beskriver oppførsel….

Endret av Einus
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

John Carew

Harlem Alexander

Jon Almaas

Magne Furuholmen

Atle Pettesen

Anonymkode: a5e97...2c9

Jeg får en sånn "kvinne over 60 og fniser håpløst forelsket av alt Hugh Grant sier på film" vibber av denne lista. 

Anonymkode: 6b17c...cf1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Andreas Lødrup helt klart.

Anonymkode: 6d0ac...948

Åhh ja! 🤤

Skrevet

Fritz Aanes

Anonymkode: 33cfa...451

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jon Almaas 

Lasse Lindtner 

Mads Hansen 

Ylvis-brødrene, særlig Vegard 

Dennis Storhøi for 30 år siden 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg får en sånn "kvinne over 60 og fniser håpløst forelsket av alt Hugh Grant sier på film" vibber av denne lista. 

Anonymkode: 6b17c...cf1

Ja, gud forby at kvinner over 60 tør å uttale seg om noe som helst, slik kan vi ikke ha det! 

Anonymkode: 65b48...12d

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Harlem Alexander må være Norges peneste kjendis. Men kjekk blir en litt annen kategori for meg. Da er sjarm og maskulinitet mer viktig for meg, blandt annet

Gjest Bulsara
Skrevet

Pål Sverre Hagen

Tobias Santelmann

Harlem Alexander er pen han, men er det ikke mye plastikk fantastisk? Da er det no go for meg

Skrevet

Faktisk overrasket over at ikke Gustav Witsøe ikke er mer representert i denne tråden. Mulig han dukker opp mer nå,siden jeg plantet dette i hodene deres =P Jeg mener han er jo både kjekk OG rik. Dette er vel den ultimate pakken? :D

Skrevet

Jakob Oftebro 😊

Skrevet

Mannen min 😍

• Hjerte 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Øystein Røger.

Men den kjekkeste i Skandinavia er Fares Fares 🤩. Han er kanskje den kjekkeste mannen i verden til og med 😄. Han har et ansikt med den flotteste nesen noensinne ❤️❤️❤️.

Anonymkode: cf0e5...5bf

Skrevet

Pappaen til mammaen min. 

Anonymkode: 95d30...254

• Hjerte 1
  • 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
Fant80 skrev (På 4.2.2023 den 19.52):

Mistenker at mange kvinner (dvs de fleste) virkelig ikke klarer skille av kun utseendet,og det faktum at mannen er attraktiv mtp suksess osv (en mer helhetlig vurdering allså)

Er fryktelig mange rare her,og mange av de går til og med igjen. Magnus Karlsen f.eks.??? Ikke akkurat en biff. Så har vi helt ordinære Norske menn som Tore Sagen som har blitt nevnt. Staysman. De er ikke uattraktive,men de er helt ordinære. De er derimot så og si alltid i rampelyset med noe aktuellt,noe som jeg tror er derfor de er så attraktive. Men KJEKKESTE? Nei.

Er vel og derfor så mange menn som føler seg fryktelig kjekke ikke klarer å forstå at en dame velger f.eks den litt mindre kjekke kompisen hans en han selv. Menn tenker absolutt ikke på samme måte som en kvinne. 

Nei, utseendet var veldig mye å si for oss kvinner som er yngre og har vokst opp i Tinder-verdenen hvertfall. Ingen jeg vet om som har gått for den mindre kjekke kompisen av de jeg vet om hvertfall. Var kanskje mer sånn før datingapper? Nå så tror jeg kvinner tenker like mye på utseende som menn

Anonymkode: 19b0c...300

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min  ❤️ 

Anonymkode: df390...76d

AnonymBruker
Skrevet

Pål Sverre Hagen er 10/10

Er så lykkelig over at han jeg dater ligner sykt på han!😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mannen min  ❤️ 

Anonymkode: df390...76d

Så søt kommentar, han må være en heldig mann som har deg som skriver det!😄

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...