Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2012 #1 Skrevet 2. oktober 2012 For ca. 2 mnd. siden startet jeg på fluoexetin (fontex) mot bulimi. Første uka jeg gikk på pillene var det som et mirakel skjedde, for jeg hadde plutselig kontroll, mindre matlyst og hadde ikke lenger det samme behovet for å kaste opp etter måltid. Pillene har altså fungert veldig bra. Men den siste uka har jeg fått tilbakefall, har begynt som før og jeg føler bulimien har kommet tilbake. Hvorfor? har pillene sluttet å fungere på meg? eller betyr det at jeg skal øke dosen? Går forresten på 3 tabletter daglig.
Gjest Fleecejakke Skrevet 2. oktober 2012 #3 Skrevet 2. oktober 2012 Ring og bestill time hos behandleren som har skrevet ut medisinen så får du nok et godt og firnuftig svar får vi håpe. Her inne vil du nok bare få synsing og jeg synes ikke du skal endre medisineringen din etter slikt noe.
Gjest Skaret Skrevet 2. oktober 2012 #4 Skrevet 2. oktober 2012 Ja, uansett er dette noe du burde ta opp med legen din! Men så er det vel sånn at medisinene først begynner å virke skikkelig etter 3-4 uker?? Så de første ukene vil ting gå litt opp og ned. Det tror jeg er normalt. Men snakk med legen din du!
ninuska_ Skrevet 2. oktober 2012 #5 Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Kjære trådstarter. Jeg stenger denne tråden siden vi ikke vet hvilken kompetanse som ligger til grunn for de svarene du vil få. Dette er spørsmål du burde få et profesjonelt svar på, og det vil du kun få om du tar kontakt med din fastlege. Jeg vil også gjerne formidle telefonnummeret til IKS, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien hvis du trenger å snakke med noen. Lykke til videre, mvh ninuska_, mod Endret 2. oktober 2012 av ninuska_
Fremhevede innlegg