Gå til innhold

En kvinnes gledespunkter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilke punkter vet du om i din vagina som kan gi deg orgasmer.

Jeg har funnet ut at rett inn og opp mot bekkenet, hvis jeg på en måte drar fram og tilbake med fingeren så kommer jeg sykt fort, i tillegg har det noen ganger hendt at jeg har på en måte "tisset" på meg:)

Anonym poster: 7e5bc6832660cbc422f9cf514c67386a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke punkter vet du om i din vagina som kan gi deg orgasmer.

Jeg har funnet ut at rett inn og opp mot bekkenet, hvis jeg på en måte drar fram og tilbake med fingeren så kommer jeg sykt fort, i tillegg har det noen ganger hendt at jeg har på en måte "tisset" på meg:)

Anonym poster: 7e5bc6832660cbc422f9cf514c67386a

Hvis dette området kjennes lit "svampaktig" ut og skiller seg fra resten så vil dette være det berømmelige "g-punktet". Og når det gjelder det andre så er det noen jenter som opplever orgasmer hvor de rett og slett "spruter". Og nei det er ikke tiss. Og den type orgasmer er det ikke så skrekkelig mange som får ;)

http://en.wikipedia.org/wiki/Female_ejaculation

Gjest Katten.
Skrevet

Inne i vagina er det vel hovedsaklig tre punkter - om jeg ikke husker feil. G-punktet, nedre og øvre deepspot.

Synes de andre enn g-punktet er litt stress, da de ofte trengs opplæring til å like.

Skrevet

Hvis dette området kjennes lit "svampaktig" ut og skiller seg fra resten så vil dette være det berømmelige "g-punktet". Og når det gjelder det andre så er det noen jenter som opplever orgasmer hvor de rett og slett "spruter". Og nei det er ikke tiss. Og den type orgasmer er det ikke så skrekkelig mange som får ;)

http://en.wikipedia....ale_ejaculation

Synes kanskje det er en god idé å nevne at mange mannfolk synes det sykt opphissende med kvinnfolk som spruter... :lur:

Forresten er det litt pussig synes jeg, at ingen kvinnfolk svarer på denne! Skulle tro det var flere her inne med mye erfaring på det punktet...

• Liker 1
Skrevet

siden du savner et svar fra en kvinne Akcent, så får jeg vel svare , og det er for meg såpass privat at jeg krysser på post som anoym

det punktet som ts har funnet er g punktet og kan også hos meg gi sprutorgasmer ved intens stimulering

noen cm lenger inn også frem mot magen er a punktet og det også er et orgasmepunkt,

stimuleres både a og g punkt så er det sprutegaranti hos meg

orgasmene de to punktene gir kjennes bittelitt forskjellig ut, og kan komme uavhengig av hverandre, men kombien er bare helt utrolig deilig

Anonym poster: d362e3ca349828eff75442c98abf6335

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...