Gå til innhold

Utbrent?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg begynte i ny jobb for noen mnd siden. Det er veldig mye å gjøre og jeg er alene om oppgavene.. Noe som medfører at jeg blir stående på jobb i både 2 og 3 timer mer enn arbeidstiden min sier, fordi tingene MÅ bli ferdig den dagen.

Jeg føler meg konstant sliten og trøtt..selv om jeg egentlig sover nok... eneste jeg gjør etter jobb er å spise, dusje og sove. Sovner flere ganger iløpet av dagen ihelgene også.. (har helgefri). Må liksom bruke helgene på å "hente meg inn"

Blir fysisk dårlig og gruer meg til dagen etter. Tenker på jobben hele tiden og føler at jeg ikke gjør den bra nok.

Ett familiemedlem mente jeg er underveis til å bli utbrent, men ikke vet jeg..

Har begynt å sende søknader på andre jobber, men jeg vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre i mellomtiden.

Føler jeg mister personligheten min av dette.

Noen som har vært ute for dette?

Kom gjerne med innspill :)

Anonym poster: b82663deb8040cee2fcac40b129c87e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen som har vært ute for dette?

Anonym poster: ff36923cf2df25e10975ac96fae1515a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at du drar til legen, kanskje en sykemelding vil hjelpe på arbeidstidene og kanskje du får henta deg inn litt igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i samme situasjon, men det var først og fremst det sosiale arbeidsmiljøet som sleit meg ut. Det var heldigvis bare vikariat for et halvt år og jeg holdt ut det halvåret. Det er viktig å ha en jobb man trives med! Uansett hvor mye man prøver å ta avstand til jobben privat, så kommer man ikke bort fra at man er på jobb mesteparten av dagen og at det i stor grad vil påvirke en personlig. Når du føler deg så sliten så er det ikke verdt det og jeg anbefaler deg å ta ut en sykemelding. Men du må være obs.på at det er normalt å føle seg ganske utkjørt i starten av en ny jobb, det er lange dager og mange nye inntrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...