Gå til innhold

Gaveideer mottas med takk! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjæresten fyller 30 i desember og har selvfølgelig ingen anelse om hva han ønsker seg. Det gjør det jo ikke akkurat enklere at jeg må handle 2 ting (irriterende med folk som er født i desember :rolleyes: ). Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal kjøpe! Så ideer mottas med stor takk! :blomst:

På fritiden går det mest i data i div. former, samt at han har en bil han er veldig glad i. Det er jo ikke så lenge siden han kjøpte leilihet, så det er endel ting han sikkert kunne hatt bruk for. Men blir ikke det litt kjedelige gaver?

Hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går jo an å kombinere "kjedelige" leilighetsgaver med morsomme/fine gaver. Kan jo hende han trenger noe mer spenstig enn kopphåndduker og såpedispensere også da:p Hva med blu-ray-spiller, Wii/xbox, en kjøkkenmaskin hvis han er glad i å lage mat, en kul plakat med et band/film han liker, noen fine ølkrus/whiskeyglass ++

Liker han gadgets og den slags? Da er det jo mange nettbutikker med mye gøy, blant annet Coolstuff.no

Ellers er dvd'er, plater og bøker ting som slår an her i hus:)

Lykke til!

Skrevet

Hahaha. Jeg syntes jeg ser han når han pakker opp mine hjemmelagde grytekluter. :fnise: Bør nok bli noe litt mer spenstig enn det ja. Xbox har han og matlagning er ikke den store høydaren når han er alene. Men gadgets er nok ikke det dummeste! Skal sjekke ut den nettsiden. Takk takk! :blomst:

Skrevet

Jeg skal kjøpe Ipad/nettbrett til samboer i 30-års gave:)

Du kan jo ramme inn et bilde av dere, lage et album osv... Japanfoto,fotoknudsen,elitefoto har mange fine gaveideer på nett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...