Norbertine Skrevet 2. oktober 2012 #41 Skrevet 2. oktober 2012 Tråden er ryddet for innlegg skrevet på dialekt. Alice i Eventyrland, mod 1
Monsterkid Skrevet 2. oktober 2012 #42 Skrevet 2. oktober 2012 Vel. Kjæresten min har også tatt bilde av penisen sin uten å sende det videre til meg(han har ikke penger på kortet så har ikke sendt det til noen andre) Han gjorde det fordi han var så stolt, fordi den var ekstra hard, stiv og stor. Han viste bilde til meg etterhvert etter at jeg hadde kommet hjem igjen da. Jeg vet ikke hvor normalt det er, men da vet du ihvertfall at kjæresten din ikke er den eneste! (((:
Gjest Katten. Skrevet 2. oktober 2012 #43 Skrevet 2. oktober 2012 Tja, det kan vel ikke skade om jeg legger ut fler bilder av junior..
Gjest Raindrops Skrevet 2. oktober 2012 #44 Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Vel. Kjæresten min har også tatt bilde av penisen sin uten å sende det videre til meg(han har ikke penger på kortet så har ikke sendt det til noen andre) Han gjorde det fordi han var så stolt, fordi den var ekstra hard, stiv og stor. Hah! Der ser du, bra penisdag! Endret 2. oktober 2012 av Raindrops 2
darth Vader Skrevet 2. oktober 2012 #45 Skrevet 2. oktober 2012 herregud så naiv dere er jenter. dersom en mann har bilde av sin penis på mobilen, er det fordi han har sendt eller planlegger å sende den til noen. ingen annen grunn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå