Gå til innhold

Hårfarge

Fremhevede innlegg

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg har så lyst til å farge kjønnshåret, overraske kjæresten min ;). Men jeg er så usikker på hvilken farge jeg skal velge. Det er svart opprinnelig. Tror dere det kan bli fint med en mellombrunrød farge? Jeg har lyst på striper og en fresh frisyre, også. Jeg blir kjempeglad for råd og tips :).

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
:hoho: :hoho: :hoho: Å du herlige Arabella! Jeg tror du kan velge hvilken som helst farge og sveis der nedentil - skjønn vil du være uansett! :kyss2:
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

blek en grevlingstipe på midten og fest en sløyfe i det.

• Liker 1
Skrevet

Hvor er bildene? Det er umulig å gi råd når bildene mangler. :snurt:

• Liker 5
Gjest Eurodice
Skrevet

blek en grevlingstipe på midten og fest en sløyfe i det.

Det var ikke dumt. Jeg pleier av og til å ha musefletter, men håret er litt for kort nå, men jeg kunne bruke en sløyfe med hårspenne kanskje?

Skrevet

Frisøren kan sikkert hjelpe deg med hva som passer best til ditt ansikt..eh, nei ditt kjønn.

Gjest Eurodice
Skrevet

:hoho: :hoho: :hoho: Å du herlige Arabella! Jeg tror du kan velge hvilken som helst farge og sveis der nedentil - skjønn vil du være uansett! :kyss2:

Å Aldrisur, du får en virtuell klem av meg. Du sier alltid så mye pent til meg :kyss2: .

• Liker 1
Skrevet

jeg så en dokumentar en gang. der hadde damene og mennene limt parykk neden til. da kan du få alle slags farger! da kan du til og med bytte til neste gang. ny overraskelse for hver hyrdestund.

Anonym poster: b8a443541575f74a26dd2bdedd6e20b0

Gjest Eurodice
Skrevet

Hvor er bildene? Det er umulig å gi råd når bildene mangler. :snurt:

Jeg har dessverre ingen bilder som går an å vise her, bare slike intime forbeholdt den engere krets. Noe anstendighet må man ha.

Gjest nysgjerrigp
Skrevet

Er dette en spøk? Mulig jeg er dum...

Gjest Eurodice
Skrevet

jeg så en dokumentar en gang. der hadde damene og mennene limt parykk neden til. da kan du få alle slags farger! da kan du til og med bytte til neste gang. ny overraskelse for hver hyrdestund.

Det var smart :). Vet du om det er å få kjøpt i pakninger med flere forskjellige farger? Det blir billigere enn å kjøpe enkeltvis :Nikke:

Gjest Eurodice
Skrevet

Er dette en spøk? Mulig jeg er dum...

Nei, det er ramme alvor ;)

Skrevet

Det var smart :). Vet du om det er å få kjøpt i pakninger med flere forskjellige farger? Det blir billigere enn å kjøpe enkeltvis :Nikke:

jeg vet ikke hvor du får kjøpt det. har ikke undersøkt det selv. men ebay har sikkert noen:P

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Frisøren kan sikkert hjelpe deg med hva som passer best til ditt ansikt..eh, nei ditt kjønn.

I den salongen jeg bruker, har de dessverre ikke egne avlukker for intimfrisering og farging. Jeg er redd det blir sammenstimling av menn rundt meg hvis jeg skal sitte i salongen. (Den er for begge kjønn)

Endret av Arabella
Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg foretekker faktisk svart, men har du tenk på total unaturlige farger for å gi en ekstra overaskelse, enn sikkelig OI!!

Helt Grønn eller noe.

Ellers er jo mørkebrunt med noe highlights også veldig sexy.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg foretekker faktisk svart, men har du tenk på total unaturlige farger for å gi en ekstra overaskelse, enn sikkelig OI!!

Helt Grønn eller noe.

Ellers er jo mørkebrunt med noe highlights også veldig sexy.

Jeg kunne jo beholde det svart og dusje det med grønn glansspray, før "avduking". Hva tror du om det? :lur:

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg kunne jo beholde det svart og dusje det med grønn glansspray, før "avduking". Hva tror du om det? :lur:

Jeg tror jeg er sjalu på kjæresten din :blomst:

Skrevet

I den salongen jeg bruker, har de dessverre ikke egne avlukker for intimfrisering og farging. Jeg er redd det blir sammenstimling av menn rundt meg hvis jeg skal sitte i salongen. (Den er for begge kjønn)

Puft! Hva skal man vel med avlukker! Nei, gå og få gjort dette profesjonelt, det vil både du og kjæresten din ha glede av i lang tid framover. I en profesjonell salong vil du også få faglig fargeanalyse og de vil fortelle deg hvilken frisyre som kler deg best.

Og ikke minst, tenk så glade :wow: alle mennene i frisørsalongen vil bli når de får delta på denne frisérseansen!

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg tror jeg er sjalu på kjæresten din :blomst:

Jeg har ingen kjæreste. Det var bare noe jeg fant på :( .

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...