Gå til innhold

luksusproblem

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hallo

jeg har et slags .. problem

Har en pulevenn, han er en veldig nær venn som jeg har kjent i 5 år, og i de 5 årene har vi vært av og på, litt mer søndagskos/pulevenn ..

Så følelser har oppstått fra min side, men ikke fra han ( bekreftet )

Og han har på en måte lekt litt med meg ved å gi meg miksa signaler og vært en slem gutt..

så har jeg en annen, som jeg har kjent i et par år også, vi har en utrolig seksuell kjemi, han er fantastisk i senga og utrolig flink på å få meg til å føle meg sexy.

Vi har ikke truffet hverandre på 1 år nå..

Vi prater alltid om å treffes, men det har alltid dukket opp noe.

Det som er hovedpoenget mitt..

Burde jeg satse på å få til noe med han første, eller bare kutte han ut som pulevenn og satse på han andre?

Anonym poster: c04f5d3b79982d03fa54a5f3881c42f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke liker å få følelsene dine tråkket på og lekt med, bør du vel kanskje kutte ut den første uansett. Du kan ikke 'satse på å få til noe' med en som ikke er interessert i deg på den måten. Han har hatt fem år på å bestemme seg, så det er nok ikke særlig sannsynlig at han plutselig skifter mening.

• Liker 2
Skrevet

Tror ikke jeg ville satsa på en som ikke har følelser for meg, i alle fall.

Gjest sardintroll
Skrevet

Jeg ville satt en knapp på nr. 2, gitt....

Skrevet

ts her!

men det som er.. han andre er litt ræv også.. på sin egen måte.. fikk faktisk melding av han nå hvor det sto at det var fantastisk å treffe meg igjen også takket han for en flott kveld og blablabla..

MEN det som er.. jeg var ikke med han igår................

i tillegg tenker jeg.. vet ikke.. han første har på en måte kapret hjertet mitt..

• Liker 1
Skrevet

Gå for han nummer to. Ikke ha mer kontakt med han nummer en. Hvis du aldri tar eller har kontakt med nummer en så kan du gi hjerte ditt videre etterhvert

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor nr 2 er en ræv for å ha sendt sms til feil person?

Gjest Lenni20
Skrevet (endret)

merkelig

Endret av Lenni20
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor nr 2 er en ræv for å ha sendt sms til feil person?

Nei det skal jeg fortelle deg..

I starten når jeg ble kjent med han, fant jeg ut at han hadde en samboer.. hvordan spør du?

Først, sa han navnet hennes under sex..

Jeg trodde det var en misforståelse få grublet ikke særlig over det.

det andre : var på besøk hos han for første gang, ting ble temmelig hett, så det ble full rulle før vi var inn døra ! hvordan vi kom oss opp trappa og til soverommet vet ikke jeg..

MEN etter at vi var ferdige, legger jeg merke til bilder.. bilder av han og denne jenta, ved nattbordet, i stua, på kjøkkenet.. hvor de står hånd i hånd på forskjellige steder..

hvem er det? spør jeg..

ååå, det er eksen min bryter han ut.. eksen min ja, dette er leiligheten hennes, passer på den mens

hu er i usa på tur.. eksen min har ikke tatt ned bildene av oss enda nei, eksen min eksen min..

så.. ja..

Han første.. han får meg til å føle meg så trygg når jeg er med han.. det er så vanskelig å beskrive.. men når jeg er borte fra han , tenker jeg på han konstant.. selv om det har gått 2 dager føles det ut som 2 år siden jeg sist var med han...

Gjest Memories
Skrevet

Nei det skal jeg fortelle deg..

I starten når jeg ble kjent med han, fant jeg ut at han hadde en samboer.. hvordan spør du?

Først, sa han navnet hennes under sex..

Jeg trodde det var en misforståelse få grublet ikke særlig over det.

det andre : var på besøk hos han for første gang, ting ble temmelig hett, så det ble full rulle før vi var inn døra ! hvordan vi kom oss opp trappa og til soverommet vet ikke jeg..

MEN etter at vi var ferdige, legger jeg merke til bilder.. bilder av han og denne jenta, ved nattbordet, i stua, på kjøkkenet.. hvor de står hånd i hånd på forskjellige steder..

hvem er det? spør jeg..

ååå, det er eksen min bryter han ut.. eksen min ja, dette er leiligheten hennes, passer på den mens

hu er i usa på tur.. eksen min har ikke tatt ned bildene av oss enda nei, eksen min eksen min..

så.. ja..

Han første.. han får meg til å føle meg så trygg når jeg er med han.. det er så vanskelig å beskrive.. men når jeg er borte fra han , tenker jeg på han konstant.. selv om det har gått 2 dager føles det ut som 2 år siden jeg sist var med han...

Tror du gjør det lurt i å droppe begge. Han første er jo ikke engang interessert, den eneste grunnen til at han er intimmdd deg er vel fordi han vil ha seg ett ligg. Nr to eier jo ikke moral når han er utro med deg i deres/hennes leilighet. Satser du på ham kommer han antakeligvis til å gjøre det samme mot deg.

• Liker 1
Skrevet

Dump dem begge! Utifra det jeg leser her hører de hjemme på søppeldyngen begge to!

• Liker 3
Skrevet

Høres jo ut som du allerede har bestemt deg for å satse på nummer 1 TS, så skjønner ikke hvorfor du kommer her på forumet og spør andre om råd når du bare skal prøve å motbevise alt som blir sagt?

Skrevet

Det forklarer litt TS. Dump dem begge og finne en annen

Skrevet

Det forklarer litt TS. Dump dem begge og finne en annen

Er det god soppår i år eller? Den første frostnatta har vel ikke vært enda?

Skrevet

Hahahaha den var god. Likte den :)

Jeg plukker aldri sopp, men plommer fra hagen min

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...