Lærerinna Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 Har kjøpt alt for mye medisterfarse og lurer på om jeg skal lage dobbel oppskrift med bollefrikase og fryse ned restene, eller om jeg må gjøre noe annet med resten av farsen... Farsen går ut på dato i morgen allerede. Noen som vet, ellers som evt vet hva jeg kan gjøre med resten av farsen for at den skal holde sef lenger? Kan jeg feks steke opp resten av farsen og fryse ned?
Evitas Skrevet 1. oktober 2012 #2 Skrevet 1. oktober 2012 Du kan steke restene og så fryse, det går helt fint. Å fryse det rått er ikke å anbefale siden det snart går ut på dato. Lykke til!
Brunhilde Skrevet 1. oktober 2012 #4 Skrevet 1. oktober 2012 Fersk farse har aldri lenger holdbarhet enn 1 (en) dag. Du kan helt fint fryse restene hvis du har kjøpt den i dag, ingen problem!
Gjest Borghild Skrevet 1. oktober 2012 #5 Skrevet 1. oktober 2012 Hva i allverden er bollefrikase? Aldri hørt om. Boller med medisterfarse i? Hehe, har vel neppe noe med boller å gjøre.
Brunhilde Skrevet 1. oktober 2012 #6 Skrevet 1. oktober 2012 Bollefrikassé - ikke helt som jeg lager den, men så ser du, Borghild, at ts ikke er på jordet på noe slags vis.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå