AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg har nå hatt en skikkelig omgang med omgangssyken , nå er magen min helt tom og super følsom! Er rett og slett redd for å spise nå. Det er så sjeldent jeg kaster opp og det er vel 10 år siden jeg var syk pga det. Så. Noen tips om mat som vil være i magen min ? Anonym poster: f040fe7b2ae0e24206026ab9d9c36edc
Topplue Skrevet 1. oktober 2012 #2 Skrevet 1. oktober 2012 Loff og Marie-kjeks er flott å knaske på. Ikke spis mat med for mye syre eller fiber. Kylling og fisk er bedre enn okse og svin.
Alvina Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 Lurer på det samme, har ligget nesten flat i en uke nå og må jo få i meg mat. Har hørt at ris er ok, gjerne også havresuppe, men ingenting frister stort. Skal likevel lage mat senere i dag, har man vært syk er det viktig å få i seg mat. Er du fremdeles kvalm og har magetrøbbel, er eplejuice blandet med farris anbefalt. cola har jeg hørt om, men det er mange som fraråder det.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2012 #4 Skrevet 1. oktober 2012 Når jeg har hatt skikkelig magetrøbbel og ikke kunne holde på noe som helst, så har jeg etter noen dager introdusert frukt i små biter. Når det har gått bra, har jeg spist ristet loff. Anonym poster: 39d8edba5bad501b6a8fa97b97eab448
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå