AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 Ok, har egentlig to probemer, som også kan ha en sammenheng. Er litt usikker! Først, jeg har en gutt jeg har begynt å like. Vi har sex osv, men så og si hver gang han fingrer meg, så ender det med at jeg blør. Det har aldri skjedd med tidligere sexpartnere. Han er kanskje litt hardhendt, men ikke noe spesielt verre enn andre som har fingret meg litt røft. Det er deilig der og da, men gjør vondt og svir etterpå. Han har korte negler osv, så det er ikke noe slikt. Kan det hende at jeg bare har "rifter" som "åpnes" hver gang han fingrer, eller kan det være noe annet? Har også kjent at jeg har noen prikker der nede. De er veldig lite synlige, men kan kjenne de, og de er rett rundt "hullet", for å bruke litt ekle med beskrivende uttrykk. I dag fingret jeg meg selv, og kjente også at jeg hadde noen sånne type prikker inne i skjeden!! Er det en mulig kjønnssykdom? Har jo sugd han før, men har ikke noe i ansiktet/rundt munnen. Eller kan det hende at det bare kommer av at han er for hardhendt? At de prikkene som var inne i vaginen rett og slett var rifter? Ganske sikker på at han ikke har kjønnssykdommer egentlig, men kan jo aldri vite. Sjekket meg før jeg hadde sex med han, så vet at det ikke er meg i så fall. Anonym poster: d7f509e96861f69b6467e96aa9b613ba
Satoshi Skrevet 1. oktober 2012 #2 Skrevet 1. oktober 2012 Dette er noe en lege bør svare på, ikke fremmede folk uten rett utdannelse. Håper det går bra, da! 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2012 #4 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg har også sånne prikker som man ikke ser med mindre man virkelig leter etter dem, men jeg kjenner de... Har ingen kjønnssykdommer. Så vet ikke hva det kommer av. Anonym poster: 88870ea9593916ceebf5aaee22b63f5d
Pialill Skrevet 1. oktober 2012 #6 Skrevet 1. oktober 2012 Høres vel egentlig ut som kjønnsvorter... Jeg ville absolutt tatt meg en tur til legen!:-)
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2012 #7 Skrevet 1. oktober 2012 Høres vel egentlig ut som kjønnsvorter... Jeg ville absolutt tatt meg en tur til legen!:-) Skal kjønnsvorter være så usynlige da? :/ Det er bare flaks at jeg har oppdaget det, i og med at man ikke kan se det hvis ikke man "studerer" nøye. Anonym poster: d7f509e96861f69b6467e96aa9b613ba
Pialill Skrevet 1. oktober 2012 #8 Skrevet 1. oktober 2012 Skal kjønnsvorter være så usynlige da? :/ Det er bare flaks at jeg har oppdaget det, i og med at man ikke kan se det hvis ikke man "studerer" nøye. Anonym poster: d7f509e96861f69b6467e96aa9b613ba Så vidt jeg har fått med meg så er det ikke alle typer som er like synlig. noen får små som kun kan kjennes med fingrene. Det varierer også veldig hvor mange, hvor de sitter og hvor store disse vortene er. Så jeg ville absolutt spurt legen
Gjest Kaxxy Skrevet 1. oktober 2012 #9 Skrevet 1. oktober 2012 Kanskje du har von willebrand som meg. blør av null komma niks og får blåflekker av at bare noen holder i meg. men hvor er det liksom du blør fra? fordi når man er kåt er jo kjønnsleppene fulle av blod, og skraper man litt borti dem så vil det nok bli et pøl
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2012 #10 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg begynner også alltid å blø etter en omgang i høyet. Om det er pga fingring eller penis vet jeg ikke. Har lurt på dette jeg og. Er singel, så ha ikke sex så ofte, men det har vart i flere år. Tror det er fordi jeg blir sår kanskje, men ikke helt sikker. Anonym poster: 3c5e8a7689e20f996358f4b898a728e5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2012 #11 Skrevet 1. oktober 2012 Kanskje du har von willebrand som meg. blør av null komma niks og får blåflekker av at bare noen holder i meg. men hvor er det liksom du blør fra? fordi når man er kåt er jo kjønnsleppene fulle av blod, og skraper man litt borti dem så vil det nok bli et pøl Jeg begynner også alltid å blø etter en omgang i høyet. Om det er pga fingring eller penis vet jeg ikke. Har lurt på dette jeg og. Er singel, så ha ikke sex så ofte, men det har vart i flere år. Tror det er fordi jeg blir sår kanskje, men ikke helt sikker. Anonym poster: 3c5e8a7689e20f996358f4b898a728e5 Men det har aldri skjedd tidligere at jeg har blødd så lett. Skjønner ikke hva som kan ha skjedd, fordi i det han fingrer, så virker det ikke så mye røffere enn andre som har fingret meg Anonym poster: d7f509e96861f69b6467e96aa9b613ba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå