Gå til innhold

Analsex bedre enn vaginalsex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Både menn og kvinner kan svare.

Ment som en oppfølging av en annen tråd her, hvor veldig mange kvinner skrev at de likte den i analen.

Anonym poster: 528a735d9a5446a0a442478955f5c3a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er ballongknuta enveiskjørt hvert fall :kjefte:

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor sitte der på din høye hest hvis det andre er bedre?

Skrevet

Det er vel som folk flest: individuelt.

Har møtt jenter som foretrekker analsex ovenfor vaginal, samt noen som ikke tør at man stryker over rumpeballene engang.

Skrevet

Er vel et fåtall jenter som foretrekker det ovenfor vaginal, men ja de finnes. For min egen del foretrekker jeg vaginalt - men det der er jo som katten sier veldig individuelt. Hadde jenta kommet som en foss av det ene men ikke det andre ville jo det påvirket hva jeg likte best også.

Skrevet

kommer helt ann på humøret :nigo: ja takk begge deler ;)

• Liker 3
Skrevet

Om en mann liker analsex bedre, så burde han finne seg en mann, ikke en dame.

Anonym poster: 1603b5a8c9ad18a87f28422032e7555a

• Liker 6
Skrevet

Om en mann liker analsex bedre, så burde han finne seg en mann, ikke en dame.

fordi? en kvinne blir ikke automatisk sett på som en mann bare fordi hun liker den i rumpa.

Det kan være uendelig mange grunner til at mannfolk liker analsex bedre enn vaginal, og jeg tviler på at fantasien om en mannerumpe er i nærheten av toppen på den listen ;)

• Liker 6
Skrevet

Analsex er vondt, skittent, ekkelt, vondt -> for trangt -> gå som en trillebår i en uke -> vondt å tørke seg bak.. Driter sæd? Asj. Bæsj på kuken? Asj. Deilig? Nei.

Anonym poster: 49baa2eed84bdf2fc4e7ee2162bbe18b

• Liker 5
Skrevet

fordi? en kvinne blir ikke automatisk sett på som en mann bare fordi hun liker den i rumpa.

Det kan være uendelig mange grunner til at mannfolk liker analsex bedre enn vaginal, og jeg tviler på at fantasien om en mannerumpe er i nærheten av toppen på den listen ;)

Sett på som en mann? Gosh, selvfølgelig gjør hun det ikke. Analsex er vanlig mellom homofile par, og om en mann faktisk foretrekker analsex, så syns jeg ikke det er for drøyt å si at da hadde han passet sammen med en mann, seksuelt sett.

Skrevet

Sett på som en mann? Gosh, selvfølgelig gjør hun det ikke. Analsex er vanlig mellom homofile par, og om en mann faktisk foretrekker analsex, så syns jeg ikke det er for drøyt å si at da hadde han passet sammen med en mann, seksuelt sett.

Så om en kvinne stort sett kun kommer ved fingre/tunge vil du også hevde at hun da passer best sammen med en kvinne?

En ting er at du synes noe er ekkelt - noe helt annet er det å komme med usannheter og kvasi-psykologi for å forsvare ditt eget syn. Du høres ut som en del av bedehusmafiaen. Hendene over dynekanten, kun sex for å få barn og for all del ikke noe annet enn vanlig penetrering i misjonærstilling ;)

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor burde da en mann som foretrekker analsex over vaginalsex finne seg en mann? om kvinnen ikke blir sett på som en mann? :murvegg:

homofile menn har jo ikke samme kropp som en dame. Hva om denne karen liker pupper og analsex? burde han da finne seg en shemale? :klo:

• Liker 5
Skrevet (endret)

Jeg tenner mer på analsex, men jeg syns ikke det føles bedre. Vagina har muskler inni, som strammer rundt pikken min, hele veien, mens rumpa bare har lukkemuskelen, som stort sett bare strammer på et lite område av gangen, rundt "skaftet".

Hvorfor burde da en mann som foretrekker analsex over vaginalsex finne seg en mann? om kvinnen ikke blir sett på som en mann? :murvegg:

homofile menn har jo ikke samme kropp som en dame. Hva om denne karen liker pupper og analsex? burde han da finne seg en shemale? :klo:

Det er ikke vits å snakke med sånne. IQ-en er tydeligvis ikke høy nok for kommunikasjon, når de ikke en gang greier å se forskjell på legning og kroppsåpninger... Det virker jo litt som at personen mener en mann som liker å putte tissen sin i en rumpe, burde være med andre menn, fordi menn også har rumpehull, men mangler vagina... Da må jo det gjelde for menn som liker å bli sugd også, egentlig, for menn har jo munn de også... Og hva me runking? Menn har jo hender... Overvektige menn har pupper... Jaja, så om menn ikke utelukkende liker vagina, burde de rett og slett bare bli homo, selv om legningen dems ikke bøyer den veien :fnise:

Endret av Yme
  • Liker 7
Gjest BettyBoop
Skrevet

Både menn og kvinner kan svare.

Ment som en oppfølging av en annen tråd her, hvor veldig mange kvinner skrev at de likte den i analen.

jeg syns ikke det er bedre.
Gjest Gunfreak
Skrevet

Så et program på tven, og det som visse homofile menn får spørsmål om er "kan du ikke bare finne en jente som liker å bli tatt i rompa"

Never underestimate the stupidity of others.

• Liker 4
Skrevet

Det er ikke vits å snakke med sånne. IQ-en er tydeligvis ikke høy nok for kommunikasjon, når de ikke en gang greier å se forskjell på legning og kroppsåpninger... Det virker jo litt som at personen mener en mann som liker å putte tissen sin i en rumpe, burde være med andre menn, er fordi menn også har rumpehull, men mangler vagina... Da må jo det gjelde for menn som liker å bli sugd også, egentlig, for menn har jo munn de også... Og hva me runking? Menn har jo hender... Overvektige menn har pupper... Jaja, så om menn ikke utelukkende liker vagina, burde de rett og slett bare bli homo, selv om legningen dems ikke bøyer den veien :fnise:

Jeg liker konklusjonene dine :nigo:

+1

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker konklusjonene dine :nigo:

+1

Jeg tror egentlig ikke at folk er så dumme som det der da. Den typen innlegg, handler vel mest om å provosere på en eller annen måte. Enten fordi han/hun har sterke følelser angående temaet, og derfor ikke greier å bruke fornuft, eller fordi man noen ganger bare syns det er morsomt å terge.

Stort sett er det ikke vits å svare på sånt, men noen ganger er det jo gøy å terge litt tilbake hehehe

Skrevet

Analsex er vondt, skittent, ekkelt, vondt -> for trangt -> gå som en trillebår i en uke -> vondt å tørke seg bak.. Driter sæd? Asj. Bæsj på kuken? Asj. Deilig? Nei.

Du foretrekker analsex, skjønner jeg :)

Skrevet

Du foretrekker analsex, skjønner jeg :)

Åja, som du ser er det favoritten!

Skrevet

Alt til sin tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...