Gå til innhold

Wetsex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei kjære KG-brukere :)

Jeg er en gutt, som sitter i mitt sjenerte stille, og lurer på hvor vanlig det egentlig er å drive med wetsex?

Jeg har likt det helt siden jeg ble med på det en gang som 16-åring. Kjæresten min den gangen tisset ved et "uhell" mens jeg slikket henne i face-sitting posisjon. Senere avslørte hun at hun hadde gjort det med vilje, fordi hun tente veldig på tanken å tisse noen i munnen. Jeg ble ikke sint eller noe, men det var litt nytt og rart på meg. Nå, 7-8 år senere, har dette blitt en sterk fetish for meg også, og selv om det er lenge siden det ble slutt mellom meg og hun som introduserte meg for dette, har jeg hatt gleden av å prøve disse tingene med andre flere ganger.

Hva er din historie, og hvordan ble du introdusert for wetsex? Og hvor vanlig er det egentlig å holde på med sånne ekle greier? ;)

Anonym poster: 3f1ef1c4d5b46d8ea5db9af2095118d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri hørt om det før nå, og syntes det hørtes litt ekkelt ut, tror jeg hadde trukket tilbake om partneren min hadde introdusert det for meg :vetikke:

- jente, 17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

Ikke min tekopp, nei. For all del, de som liker det må få lov til å holde på med det, men det er helt klart ikke noe for meg. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det mange ganger. Veldig mange som har prøvd det eller holder på med det, men er fortsatt et tabutema. Kjempeekkelt vøttu.

Anonym poster: 3f1ef1c4d5b46d8ea5db9af2095118d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du liker det, og du har av og til opplevd det. Flott for deg, nyt det og ikke tenk på hva andre mener om det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har ikke prøvd det, men syns det kunne vært spennende å oppleve en flott dame som satt overskrevs på meg og tisset. Tenker at dette ville vært en intim og spesiell opplevelse, tanken tenner meg men vet ikke om det hadde vært like opphissende i virkeligheten. Har ikke de samme følelsene om jeg skulle tisse på andre, og ønsker ikke å få noe i munnen min.... varmen på underlivet mitt hadde vært deilig...

Anonym poster: 36f0bfa687572e7a3d3b85b53c6a25d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi! jeg hadde blitt steik forbanna om en kar tisset meg i ansiktet mens jeg sugde. og avsørt i ettertid at det ikke var et uhell? wtf? slike ting skal vel avtales på forhånd? ;)

men tilbake til spørsmålet:

wetsex er nok ikke noe for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg tror ærligtalt ikke jeg hadde klart å tisse om en partner ba meg om det mens han holdt på der nede jeg..

har en sånn sperre som jeg ikke klarer å fjerne, men om min partner hadde en sterk fantasi om at jeg skulle tisse på han, så hadde jeg jo ønsket at jeg klarte det... men uansett hvor mye jeg prøver å tisse andre steder enn på et toalett eller i skogen, så funker det ikke!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...