Gå til innhold

Syke idealer?

Gjest Belle Gunnes

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Bildelinken funka ikke i første innlegg gitt... Men ja det er noe creepy.

Anastasia-Shpagina_waist.jpg

Skrevet

Det må da være mulig å få henne lagt in for et eller annet, de fleste lang har visse etiske lover for blant annet plastisk kirugi, noen må jo ha tenkt at dette ikke var lurt.

Skrevet

Lurer på om disse jentene heller trenger ett kurs i bruk av photoshop?

• Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Det virker som det bare blir flere og flere dukkemennesker. Har jo en norsk ung bloggjente, som også har litt dukkestil.

Skrevet

Syns de er flinke jeg. Jeg ville mye heller hatt en 16 åring som hadde den stilen der som hobby enn en av de 16 åringene som reker gatelangs i byen hver helg.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Ja de er kjempeflinke til å sminke seg og kle seg. Men når det går så langt at de vil opperere bort ribben og allerede som tenåringer, har tatt flere plastiske operasjoner, så har det gått litt for langt.

• Liker 2
Skrevet

Hun ene veier under 40 kg som en del av prosjektet med å se ut som en dukke! Huff!

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Syns de er flinke jeg. Jeg ville mye heller hatt en 16 åring som hadde den stilen der som hobby enn en av de 16 åringene som reker gatelangs i byen hver helg.

Det er jo ikke bare en hobby. Jenta bruker tre timer hver dag på å sminke seg og hun har spiseforstyrrelser fordi hun vil ha de samme proporsjonene som en mangafigur med unaturlig smal midje. Dette er noe helt annet enn litt uskyldig cosplay.

Jeg ville heller hatt en smugrøykende sekstenåring som drakk i helgene.

Endret av Raindrops
  • Liker 3
Skrevet

Les artikkelne nøyere og se om du fortsatt mener det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...