Gjest gjest1 Skrevet 25. februar 2004 #1 Del Skrevet 25. februar 2004 Vet dette er litt teit, men hvor ofte er det "normalt" å ha sex? Har begynnt å miste piffen helt.. Synes synd på samboen... Noen gode tips på hvordan man kan piffe opp sex livet.. (føler meg som ei gammal grå kjærring!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 25. februar 2004 #2 Del Skrevet 25. februar 2004 Prøv å gjøre det litt annerledes enn det dere normal ville gjort! Man måå f.eks ikke ha sex under dyna i senga! Eller hva med å kjøpe sexleketøy? Sexy undertøy? Kjærlighets-spill? (Fåes kjøpt på nettet) Hva med en sexy, sensuell film (Ikke nødvendigvis porr) for å komme i rett stemning? Bruk fantasien, og ikke vær redd for å prøve nytt! Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 25. februar 2004 #3 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg har fått inntrykk av at gjennomsnittet ligger på et par ganger i uka, men alle har jo sine perioder hvor lysten er så som så og det går en stund mellom hver gang. Det er hvertfall ikke uvanlig på denne tiden av året. Å lese erotiske noveller og se filmer har fungert bra for oss til tider, det å snakke litt mer sammen mens man har sex.. såkalt dirtytalk :D Gjør noe nytt og spennende! Overrask han ute kanskje.. Det å stelle pent med seg selv gjør også underverker for meg.. dersom jeg føler meg ekstra fin så blomstrer lysten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå