Gå til innhold

Hvor ofte er "vanlig"? hvordan piffe opp...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet dette er litt teit, men hvor ofte er det "normalt" å ha sex? Har begynnt å miste piffen helt.. Synes synd på samboen...

Noen gode tips på hvordan man kan piffe opp sex livet.. (føler meg som ei gammal grå kjærring!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å gjøre det litt annerledes enn det dere normal ville gjort! Man måå f.eks ikke ha sex under dyna i senga! Eller hva med å kjøpe sexleketøy? Sexy undertøy? Kjærlighets-spill? (Fåes kjøpt på nettet) Hva med en sexy, sensuell film (Ikke nødvendigvis porr) for å komme i rett stemning? Bruk fantasien, og ikke vær redd for å prøve nytt!

Lykke til!!

Skrevet

Jeg har fått inntrykk av at gjennomsnittet ligger på et par ganger i uka, men alle har jo sine perioder hvor lysten er så som så og det går en stund mellom hver gang. Det er hvertfall ikke uvanlig på denne tiden av året.

Å lese erotiske noveller og se filmer har fungert bra for oss til tider, det å snakke litt mer sammen mens man har sex.. såkalt dirtytalk :D Gjør noe nytt og spennende! Overrask han ute kanskje..

Det å stelle pent med seg selv gjør også underverker for meg.. dersom jeg føler meg ekstra fin så blomstrer lysten min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...