Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2002 #1 Del Skrevet 30. mai 2002 Jeg vet dette temaet er diskutert veldig mye. Kjæresten min har alltid hatt lyst å prøve analsex. Jeg forstår jo dere menn, for dere får sikkert rene nytelsen. Men oss kvinner,hva får vi? Er det deilig for oss kvinner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2002 #2 Del Skrevet 30. mai 2002 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 30. mai 2002 #3 Del Skrevet 30. mai 2002 Kan du ikke bare prøve det først, så får du heller diskutere etterpå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 30. mai 2002 #4 Del Skrevet 30. mai 2002 Ut fra det jeg har lest på KG, så: ja, det er godt og nei, det er ikke godt. Noen synes det er helt fantastisk, andre har prøvd og sier aldri, aldri mer!!! Det beste rådet er vel at før du begynner, bør bør være helt sikker på at du synes dette er akseptabelt og sikkert ganske deilig, er avslappet og har masse glidemiddel. Søk på analsex, så ser du de sikkert 20 andre trådene som er skrevet om dette temaet... Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2002 #5 Del Skrevet 30. mai 2002 Det er selvfølgelig helt individuelt, men hvis du klarer å slappe av så er det helt rått! Det er ikke så ofte vi gjør det, men i går løfta kjæresten min meg opp på spisestuebordet, la meg på ryggen, og gled den sakte inn. Mmmmmmmmmmm, jeg sier ikke mer jeg, det må prøves. Det ultimate er selvfølgelig en i hvert "spor". Lykke til! Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå