Gjest tarandus Skrevet 30. september 2012 #1 Skrevet 30. september 2012 Jeg vil gjerne ha anbefaling på hotell i Trondheim som enten 1) har parkeringsmuligheter eller 2) er i ok avstand fra togstasjonen. Fyr løs
AnonymBruker Skrevet 30. september 2012 #2 Skrevet 30. september 2012 Rica Nidelven Hotel Gåavstand til sentralbanestasjonen og sentrum, fantastisk frokostbuffet, bra standard Anonym poster: ddc2237d8f39d2c2f85b97923c666ef1 1
Chord Skrevet 30. september 2012 #3 Skrevet 30. september 2012 Rica Nidelven Hotel Gåavstand til sentralbanestasjonen og sentrum, fantastisk frokostbuffet, bra standard Anonym poster: ddc2237d8f39d2c2f85b97923c666ef1 Signerer! Elsker å overnatte der, mest pga frokosten deres
skruf Skrevet 30. september 2012 #4 Skrevet 30. september 2012 Rica Nidelven!!! (men jeg er og veldig glad i Britannia hotell, har bodd der de siste gangene)
Emmeline Skrevet 30. september 2012 #5 Skrevet 30. september 2012 Har bodd på Britannia, fornøyd med det! Var fint med spa-avdelingen i kjelleren der. Neste gang blir det nok Rica Nidelven, hørt mye bra om frokostbuffeten der!
skruf Skrevet 30. september 2012 #6 Skrevet 30. september 2012 Frokosten på Rica Nidelven er fantastisk bra!! Mannen min vil helst bo der når vi er i Trheim ene og alene pga frokosten....
Cata Skrevet 30. september 2012 #7 Skrevet 30. september 2012 Kan også anbefale Comfort Hotel Trondheim eller Thon Hotel Gildevangen. Sistnevnte har vel i grunnen litt bedre frokost enn førstnevnte, men begge ligger veldig sentralt til i forhold til jernbanen. Comfort Hotel Trondheim har ikke egen parkering men det er ikke veldig mange metrene å gå fra parkeringhuset på Hydro-Texaco stasjonen i Kjøpmannsgata.
Gjest inox Skrevet 30. september 2012 #8 Skrevet 30. september 2012 Synes Bakeriet Hotell er så koselig jeg Det er Clarion Hotel, og det er også i gangavstand fra jenbanen.
Cata Skrevet 1. oktober 2012 #9 Skrevet 1. oktober 2012 Synes Bakeriet Hotell er så koselig jeg Det er Clarion Hotel, og det er også i gangavstand fra jenbanen. Enig i det, har bodd der flere ganger selv og liker det veldig godt. Minuset er at noen venner av meg har blitt rammet av magesjau et par ganger når de har vært der, så jeg er blitt bittelitt skeptisk. Sannsynligvis bare tilfeldighet, men likevel.
MissStiles Skrevet 1. oktober 2012 #10 Skrevet 1. oktober 2012 Clarion Collection Hotel Bakeriet er et koselig hotel. Det samme med Clarion Collection Hotel Grand Olav. Ligger ved siden av hverandre. Kort vei til togstasjonen. God frokost begge steder.
Gjest inox Skrevet 1. oktober 2012 #11 Skrevet 1. oktober 2012 Enig i det, har bodd der flere ganger selv og liker det veldig godt. Minuset er at noen venner av meg har blitt rammet av magesjau et par ganger når de har vært der, så jeg er blitt bittelitt skeptisk. Sannsynligvis bare tilfeldighet, men likevel. Oi! Ja, da skjønner jeg du er skeptisk. Jeg hadde ingen problemer, men nå begynner det å bli ei god stund sia sist jeg var der da.
Cata Skrevet 1. oktober 2012 #12 Skrevet 1. oktober 2012 Oi! Ja, da skjønner jeg du er skeptisk. Jeg hadde ingen problemer, men nå begynner det å bli ei god stund sia sist jeg var der da. Aldri hatt noen problemer selv heller og jeg har bodd der flere ganger, så det er sikkert bare hjernen som har gått litt i krøll.
Gjest Bond Skrevet 29. november 2012 #14 Skrevet 29. november 2012 Tråden ryddet for reklame. Bond, adm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå