Gå til innhold

Litt slimete kylling

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en pakke med oppskåret kylling i kjøleskapet, datoen står som 7.10 så den skal teknisk sett være bra. Men jeg er ikke 100% sikker på om den har stått i kjøleskapet hele tiden (lang historie).

Poenget er, kan den være dårlig? Den har vært vakuumpakket helt til nå, jeg synes ikke den lukta annerldes enn vanlig(jeg synes kylling lukter litt vondt uansett om den er bra med en gang jeg åpner pakningen). Men den virka litt mer slimete enn jeg kan huske fra før. Men så har jeg ikke kjøpt den oppskårete typen så ofte heller..

Kaste eller spise?

Anonym poster: 15ec43ee965c6f7fef92e993a87f35c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må la den lufte seg bittelitt før du stikker nesa oppi. Lukter forferdelig med en gang man åpner pakken uansett. Så lenge den har vært vakumpakket og blitt oppbevart slik den skal kan jeg ikke tro det kan være noe galt med den, men som sagt, ta å sjekk en gang til, den skal ikke lukte surt.

Gjest navnelapp
Skrevet

Viss den ikkje luktar vondt etter ei stund, og er godt innanfor dato kan du ganske sikkert spise den. Kylling som er dårleg luktar virkeleg ille.

• Liker 1
Skrevet

Hei.

Du kan helt sikkert spise den, med tanke på at den har vært vakumpakket og ikke har gått ut på dato enda. Det gjør ikke noe at den er litt slimete :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...