Gå til innhold

Game of thrones


power pus

Anbefalte innlegg

Er game of thrones e bra serie? Nå som det går mot høst og vinter, så er det koselig å være inne med en god serie.

Ble litt interessert i game of thrones, er den bra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns den er litt langsom, men ellers bra :)

Anonym poster: 0de7a35f97963132f870d344a8509433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine auge er det den beste serien som fins. Om du har litt sansen for fantasy kjem du til å elske den. Om du ikkje er så glad i fantasy kjem du til å bli det etter denne serien. Eg ville definitivt prøvd meg på den om eg var deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Winter is coming.

Jeg ble veldig positivt overrasket av Game of Throne, har nå sett sesong 1 og 2.

Sesong begynner vel i mars 2013 om jeg husker rett.

En av de bedre seriene jeg har sett i det siste, anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Jeg er ingen fantasyfan, men elsker "GoT" serien. Er snart ferdig med bok fire og er helt hekta. Har også serien på DVD og gørkoser meg og kan ikke vente til sesong 2 kommer på DVD. Jeg liker så godt persongalleriet i serien. Det er så fylt av nyanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker GoT, men synes serien sliter med det same problemet som Harry Potter filmene, dvs. at de går fort i svingene og jeg føler ofte at jeg ser på et "hightlight reel" med de kuleste scenene fra bøkene fremfor en komplett historie. Gikk løs på lydbøkene etter å ha sett den første sesongen og jeg nøt andre sesongen på et helt annet nivå enn den første som et resultat av det.

Anbefaler serien, men les bøkene/hør på lydbøkene først dersom du har total bokvegring. Av de to anbefaler jeg lydbøkene forutsatt at du er god i engelsk. Roy Dotrice løfter opplevelsen til et nytt nivå med unike stemmer og aksenter til alle karakterene. (Dog det er litt awkward og høre på en mann som har rundet 80 late som han er en 14 åring jente som blir penetrert for første gang.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...