Gå til innhold

Mannen min promper hele tiden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det sier seg selv at kostholdet betyr alt. For endel vil mye frukt, grønnsaker og fiber være ensbetydende med mye gassansamling.

Det å like prompe er så individuelt. Jeg har ikke imot promp, og nyter faktisk dama sin tarmgass. Hender jeg skiller rumpa hennes fra hverandre og begraver nesa mi nedi når hun skal prompe. Tenner på fisen hennes.

Anonym poster: e4ea3df5d483fedfa1020521cb0e50fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her!

Mener å ha lest at 14 ganger i døgnet er gjennomsnitt.. :fnise:

Anonym poster: 22d812d482587f4f8439fe01ddf3e663

Godt å vite at jeg ikke er den eneste :fnise:

Til og med fjorten ganger i døgnet høres mye ut i mine ører. :laugh:

Det sier seg selv at kostholdet betyr alt. For endel vil mye frukt, grønnsaker og fiber være ensbetydende med mye gassansamling.

Det å like prompe er så individuelt. Jeg har ikke imot promp, og nyter faktisk dama sin tarmgass. Hender jeg skiller rumpa hennes fra hverandre og begraver nesa mi nedi når hun skal prompe. Tenner på fisen hennes.

Det er merkelig, for jeg får i meg frukt og grønt på daglig basis. Spiser også en del grovt brød, men jeg fiser kun et par ganger i løpet av en dag.

Nyter og tenner på tarmgass? Tror det er første gang jeg har hørt noen si det, ikke at jeg har så mange samtaler om emnet da. Men, whatever floats your boat.

Anonym poster: 0c49306eb9d8d8c985ede44a5604501a

Skrevet

:danse:

Anonym poster: f5e24003180f567eada59a2d36c02f13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...