Gå til innhold

Ødela alt med ONS.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har møtt en fyr noen ganger, har snakket hver dag mellom møtene. Ble med han hjem fra fest forrige helg, og etter det har han svart kort og frekt. Vet ikke hva som har fått han til å forandre mening om meg, men er det noe jeg kan gjøre for å "myke opp" han? Hadde virkelig en god følelse på dette, å det plager meg så mye.....

Anonym poster: d43fb39f5dcf22de637fc3d2f4e5b7f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel en stor sjanse for at han bare var ute etter sex, og nå ikke gidder mer..

Men hvordan har han virket før dette skjedde? Kanskje han bare er opptatt for tiden? Hvis han fremdeles snakker med deg (det teller ikke med korte svar på sms), så kan du jo spørre.

Virker han ikke interessert, så dropp han. Du fortjener bedre!

Anonym poster: 2f9c5a50f04a12e26ae9f833a022b4ef

• Liker 1
Skrevet

Huff. Før det skjedde hadde vi alltid mye å snakke om, familie, venner, fritid, jobb og framtidsplaner. Ble også introdusert for vennene. Dagen etter pratet vi lenge før vi avsluttet samværet med sex og hadetbra. Merket ingen klein stemning da, så skjønner ikke når det gikk galt. Må vel begynne å innse at jeg ikke kan spille dette spillet.

Tror ikke han er opptatt med noe spesielt, for han svarer jo. Syns ikke han virker spesielt interessert, så har vel gått i samme fellen som alt for mange har gjort tidligere.

TS

Anonym poster: f988d277e523714edb261b5967d84c1d

Skrevet

Hehe, uten at det er stygt ment mot noen så hender det ganske så ofte at jeg låser meg inne og ikke gidder å snakke med en eneste sjel på kloden i et par dager i strekk. Trenger bare egentid å få avstand slik at en kan samle overskudd igjen til være et selskap for noen. Jeg tror ikke jeg er unik på dette og det går vel an å slappe av noen dager hver for seg ?

Skrevet

Sug litt på ordet ONE Night Stand (ONS)... :fnise:

Kort sagt, han fikk trolig det han var ute etter. Et ligg med deg..

• Liker 5
Skrevet

Jeg opplevde ca det samme. En fyr som tok ofte kontakt med meg, mest på fylla, og traff jeg han på byen el fest så "hang" han seg på meg hele tiden. Og han var veldig sjarmerende! Jeg er ikke en ons-person så gikk ikke til sengs med han med en gang og tenkte at han er jo alt for kjekk for meg (out of my league). Men etter noe uker så falt jeg for flørtingen og vi hadde sex, etter da sluttet han å ta kontakt. Kanskje jeg var kjedelig i senga eller noe, hehe. Jeg vet ikke men følte meg brukt etterpå :( Og etterpå har jeg fått vite at han er sånn, ikke en seriøs fyr i det hele tatt.

TS, bare la fyren være i fred, ikke mas fordi da blir han iallefall lei og tar ikke kontakt. Er han interessert så tar han kontakt igjen! Hvis ikke så var dette ikke meant to be, det er mange ledige mannfolk der ute :icon_lol:

Anonym poster: da18f5e9c19741a511d593f9740a76e2

Skrevet

Jeg opplevde ca det samme. En fyr som tok ofte kontakt med meg, mest på fylla, og traff jeg han på byen el fest så "hang" han seg på meg hele tiden. Og han var veldig sjarmerende! Jeg er ikke en ons-person så gikk ikke til sengs med han med en gang og tenkte at han er jo alt for kjekk for meg (out of my league). Men etter noe uker så falt jeg for flørtingen og vi hadde sex, etter da sluttet han å ta kontakt. Kanskje jeg var kjedelig i senga eller noe, hehe. Jeg vet ikke men følte meg brukt etterpå :( Og etterpå har jeg fått vite at han er sånn, ikke en seriøs fyr i det hele tatt.

TS, bare la fyren være i fred, ikke mas fordi da blir han iallefall lei og tar ikke kontakt. Er han interessert så tar han kontakt igjen! Hvis ikke så var dette ikke meant to be, det er mange ledige mannfolk der ute :icon_lol:

Anonym poster: da18f5e9c19741a511d593f9740a76e2

Ser ut til at vi har helt lik erfaring og holdning. Trodde virkelig ikke dette skulle bli ONS, for det er virkelig ikke noe jeg driver med.. Møkkafolk, trodde ikke de orket å legge så mye jobb i det. Begynner å miste troen på menneskeheten kjenner jeg. :P

Anonym poster: f988d277e523714edb261b5967d84c1d

Skrevet

Han kan være dem som liker å jakte, han liker å forføre så når han når målet er det ikke spennede.

• Liker 1
Skrevet

Trekk deg ut og se om han gjenopptar kontakten.

Kan være ørten forskjellige grunner til at han svarer kort nå for tiden.

Skrevet

Om han svarer deg frekt, så er han en taper og du kan være glad at du fant det ut så tidlig.

Han hadde fortsatt vært en taper om du ventet med å ha sex. Jeg ser ikke at du har gjort noe galt, men skjønner selvsagt at du synes det er trist. Kanskje han kun var interessert i sex i utgangspunktet? Kom deg videre og ikke ta kontakt. Det er mitt råd.

:(

• Liker 1
Skrevet

Har møtt en fyr noen ganger, har snakket hver dag mellom møtene. Ble med han hjem fra fest forrige helg, og etter det har han svart kort og frekt. Vet ikke hva som har fått han til å forandre mening om meg, men er det noe jeg kan gjøre for å "myke opp" han? Hadde virkelig en god følelse på dette, å det plager meg så mye.....

Anonym poster: d43fb39f5dcf22de637fc3d2f4e5b7f0

Siden du traff han flere ganger før dere hadde sex, så er det vel ikke så mye annet du kunne ha gjort for å sikre deg. Neste gang får du kanskje bruke enda lengre tid/ være litt mer kritisk på hva den andre søker/er ute etter. Det er tydeligvis en del idioter der ute og noen av de er villige til å bruke en del tid på å nå målet sitt.

Kan ikke helt skjønne hvorfor du har noe ønske om å "myke han opp" ? En kar som oppfører seg sånn bør du vel ikke ha noen interesse av å ha noe mer med å gjøre.

• Liker 1
Skrevet

Selv om det er lettere sagt enn gjort, burde du holde hodet kaldt og slutte å snakke med han..

Er borti en sånn en selv, men vi har vært venner som ble enige om å bli kosevenner. og han har ganske mye opp og ned humør..

Går tider hvor han slutter å prate til meg på et halvt år fordi han er en RÆV..

min mening kan være at han kanskje er redd for å binde seg, så føler han at han blir presset også trekker han seg tilbake på et eller annet vis.. eller så kan det være at han bare vil jakte, istedenfor å bli jaktet på.

OM du føler at du kan takle sånt burde du alltid la han komme til deg, vær litt luremus iblant kanskje`?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...