Jolene Skrevet 30. september 2012 #21 Skrevet 30. september 2012 Det ligger noe i det, eller hva? Single må klare seg alene gjennom gode og vonde dager. Ta saken i egne hender. Lære å klare seg selv, og å ordne opp i alt selv. Det må vi som er i forhold også, for tenk om forholdet tar slutt? De som har noen, pleier å kalle partneren sin for sin bedre halvdel ... så, dere var bare halve når dere var single? Nei, men den man er i forhold med utfyller en på en annen måte enn det en selv gjør. Var 100% meg selv som singel også. De i par forventer regemessig sex, og bukker under om de ikke får dette. Nei De går syklig rundt og er sjalu på alle som ser på partneren sin. Finnes ikke sjalu, er en grunn til at vi vurderer å ha et åpent forhold Folk i par er slitsomme, fordi de ikke liker single. Haha, flørter like mye når jeg er ute med venninner som er single, eneste unntaket er at jeg ikke blir med noen av mannfolka hjem. Single må finne seg i alt, og attpåtil være mye ensomme og å klare seg alene, mens par kan være sosiale uten å bli glodd stygt på. Prøver som best jeg kan å stille opp for mine single venner og har alltid tid til å prate dersom det skulle være behov for det. Herregud som jeg hater alle som er usingle! Det skulle ikke vært lov!!! Kanskje ikke ha den holdningen der så finner du en du også Anonym poster: 1caeb359d5f24781862a2de41142cd2d 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2012 #22 Skrevet 30. september 2012 til TS: Jeg vil like å tro du er singel og litt sånn i upset- mode? Anonym poster: e52dd7fb091240342e3485bfeb6cbed8 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2012 #23 Skrevet 30. september 2012 Vil si det er et tegn på styrke å være i et langvarig forhold også.. å kunne leve med et annet menneske på godt og vondt, lære å takle hverandres gode og dårlige sider, ikke gi opp selv om en møter motgang. Ha en som støtter en når ting er vanskelig. Lettere å bukke under og gi opp når en er helt alene.. Har vært i et forhold i snart 9 år (gift i 5), og vi har klart oss gjennom 3 barnefødsler , svangerskap hvor jeg var sengeliggende til 5 mnd pga ekstrem kvalme, spedbarnstid med lite søvn og masse hormoner i sving hos meg... arbeidsledighet, krangler, dårlig økonomi... forholdet vårt er sterkt og jeg er jammen meg blitt sterkere av å være sammen med mannen min! Anonym poster: d231166a654a3ac4ae5a2d71a5c4dabd 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå