Gå til innhold

Single er sterke og usingle er svake.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ligger noe i det, eller hva?

Single må klare seg alene gjennom gode og vonde dager. Ta saken i egne hender. Lære å klare seg selv, og å ordne opp i alt selv.

De som har noen, pleier å kalle partneren sin for sin bedre halvdel ... så, dere var bare halve når dere var single?

De i par forventer regemessig sex, og bukker under om de ikke får dette. De går syklig rundt og er sjalu på alle som ser på partneren sin.

Folk i par er slitsomme, fordi de ikke liker single.

Single må finne seg i alt, og attpåtil være mye ensomme og å klare seg alene,

mens par kan være sosiale uten å bli glodd stygt på.

Herregud som jeg hater alle som er usingle! Det skulle ikke vært lov!!! :snurt:

Anonym poster: 1caeb359d5f24781862a2de41142cd2d

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke i det hele tatt!!! :snurt:

Skrevet (endret)

hehe Det er nok bare mannfolk som kaller kjerringa for "bedre halvdel", og om det er noe annet enn en frase er nok langt ifra sikkert ;)

Men det er jo et interessant fenomen at så mange ikke klarer seg alene.

Er sannsynligvis en kombinasjon av instinkter og vaner. Gammel vane er vond å vende.

Endret av Steinar40
  • Liker 1
Skrevet

hahahhah :fnise: Dette må være noe av det dummeste jeg har lest

• Liker 5
Skrevet

Jeg greier meg fint alene. Men hvorfor gå gjennom livet alene når man kan være to?

• Liker 2
Skrevet

Det gjelder ikke for meg. Hadde nok vært sterkere om jeg hadde hatt en partner. Kjedelig og alltid være alene om alt, blir absolutt ikke sterkere eller klokere av det, snarere tvert imot.

• Liker 1
Skrevet

Det gjelder ikke for meg. Hadde nok vært sterkere om jeg hadde hatt en partner. Kjedelig og alltid være alene om alt, blir absolutt ikke sterkere eller klokere av det, snarere tvert imot.

Tja, jeg tror ikke akkurat at du hadde vært sterkere. Mindre sårbar i en del situasjoner, ja, men samtidig mer avhengig av andre.

Forutsatt at man har den rette partneren. Noe ikke alle har.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje sterkere fordi man ikke blir gal av ensomhet, men ikke ellers. Krever jo egentlig mer å ingå komprims og holde ut med et menneske da ut og dag inn.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble sterkere av å være alene, av å se hvor godt jeg trives alene, hva jeg klarer og hvordan jeg liker å leve. Men jeg blir enda sterkere av å være i et godt forhold, tror jeg, selv om jeg ikke har så mye erfaring med det ennå. Det å få bekreftelse på sine gode sider fra en man respekterer og er glad i/elsker, og å kunne åpne opp for å gi kjærlighet, det gjør meg sterkere. Det MÅ jo ikke være en partner man gir kjærlighet til, riktignok.

Anonym poster: f70a99cad5713cd294beef360d106af3

• Liker 2
Skrevet

Jeg har vært singel en god del av livet mitt, klarer meg fint alene og MÅ ikke ha en partner. Men jeg føler overhode ikke at jeg mister noen av styrkene mine ved å være sammen med kjæresten min heller. Jeg avlærer meg jo ikke alt jeg har lært opp igjennom, forskjellen er at nå vet jeg at jeg klarer meg alene, men lever nå med støtte fra min kjære i tillegg til min egen styrke.

Føler meg gladere med kjærsten min en som singel, til tross for at jeg hadde det strålende fint som singel også.

• Liker 2
Skrevet

single er sterkere enn de i forhold? hah, da har du ikke møtt noen av mine exer. jeg synes synd på de stakkarene som er sammen med enkelte av dem idag.

Skrevet

Single vet at forhold ikke er verdt det.

Anonym poster: e201bd69f7f86c6eaba55f3d8f146b77

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det ligger noe i det, eller hva?

Single må klare seg alene gjennom gode og vonde dager. Ta saken i egne hender. Lære å klare seg selv, og å ordne opp i alt selv.

De som har noen, pleier å kalle partneren sin for sin bedre halvdel ... så, dere var bare halve når dere var single?

De i par forventer regemessig sex, og bukker under om de ikke får dette. De går syklig rundt og er sjalu på alle som ser på partneren sin.

Folk i par er slitsomme, fordi de ikke liker single.

Single må finne seg i alt, og attpåtil være mye ensomme og å klare seg alene,

mens par kan være sosiale uten å bli glodd stygt på.

Herregud som jeg hater alle som er usingle! Det skulle ikke vært lov!!! :snurt:

Hvis det å tro på dette gjør singel-tilværelsen din bedre, så må du jo for all del få tro det. Men hva gjør du den dagen du har kjæreste og er "svak"? hehe, Er det ikke litt urettferdig for de som har vært singel hele sitt liv, og etter ti-tyve år som singel finner kjærligheten og blir et par. Blir det ikke litt urettferdig ovenfor denne tidligere single personen å kalle h*n svak?

Hva har forhold å gjøre med strek/svak?

Endret av Linber
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg synes begge er sterke på sin måte.

På en side krever det styrke å stå alene, og jeg vet om mange som rett og slett ikke klarer seg som singel, som går fra forhold til forhold, livredde for å være alene. Men på en annen side krever det styrke å gå inn i et forhold, gjøre seg sårbar, åpne seg for noen andre og å elske.

Om man er sterk eller ikke avhenger av hva man finner vanskelig og hvordan man takler det slik jeg ser det.

• Liker 2
Skrevet

Jeg greier meg fint alene. Men hvorfor gå gjennom livet alene når man kan være to?

Fordi en slipper å hele tiden vente på å bli dolket i ryggen. Det er en lettelse å slippe den knugende vissheten.

• Liker 1
Skrevet

Man blir ikke sterk av å være lenge alene. Man blir egenrådig.

Anonym poster: cdd46f314ea3562c6e6761b5d7e1b127

• Liker 1
Skrevet

Påp en måte har jeg vel fått litt styrke av å alltid være alene, har gått gjennom motgang på egen hånd og sånn, men etter å ha vært alene så lenge så begynner jo jeg å bli ensom og deppa, og jeg må si at det svekker meg...

Anonym poster: 6c877ea0ec9848e0ea30687bdda7dda8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...