AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #1 Skrevet 29. september 2012 Jeg har ett problem, jeg er som regel av den type jente som er alltid super kåt og klar for sex med typen. Alltids våt og jeg tenner sykt på han... Men nå har det seg slik at etter litt sex og bare vi skal skifte stilling så blir jeg "tør". Dette er ekstremt frustrende, siden jeg har veldig lyst på sex. Så noen som har noen gode råd å komme med? Og hva denne "tørheten" kommer av? Anonym poster: 8ee25883c33eba8cd224844349468391
Skjønningen Skrevet 29. september 2012 #2 Skrevet 29. september 2012 (endret) Nå har jeg ikke opplevd dette selv, men grunnen til at det tørker fort mellom stillingene kan være at det kommer mye luft inn i skjeden i enkelte posisjoner og under bytte. Selve friskjonen kan også tørke en ut. Hvis det er et stort problem så kan du jo vurdere å bruke glidemidler, eller du kan prøve ut stillinger hvor bena dine er samlet slik at det ikke slipper til llike mye luft. Edit: Du kan jo også kompensere med spytt som et alternativ til glidemiddel. Endret 29. september 2012 av Grønnogskjønn
AnonymBruker Skrevet 30. september 2012 #5 Skrevet 30. september 2012 spytt på kukken Anonym poster: d326ed8bf872dbf1010cccac8428f1e5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2012 #6 Skrevet 30. september 2012 Tror ikke jeg har sopp, men jeg skal ha eggløsning kan det ha noe med saken å gjøre? Han vil ikke bruke glidemiddel eller spytt, da det ikke er naturlig :-/ Anonym poster: 8ee25883c33eba8cd224844349468391
cornflake_girl Skrevet 30. september 2012 #7 Skrevet 30. september 2012 Tror ikke jeg har sopp, men jeg skal ha eggløsning kan det ha noe med saken å gjøre? Han vil ikke bruke glidemiddel eller spytt, da det ikke er naturlig :-/ Anonym poster: 8ee25883c33eba8cd224844349468391 ?? 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2012 #8 Skrevet 30. september 2012 Tror ikke jeg har sopp, men jeg skal ha eggløsning kan det ha noe med saken å gjøre? Han vil ikke bruke glidemiddel eller spytt, da det ikke er naturlig :-/ Anonym poster: 8ee25883c33eba8cd224844349468391 Våthet kan variere gjennom syklusen, for all del. Også dagsform kan spille inn - jeg sliter om jeg er stresset i en periode, eller er/har vært forkjølet. Men både glidemiddel og spytt inngår da i det høyst normale? Om det er ubehagelig for deg er det dessuten ditt valg - ikke hans.. Anonym poster: 88a3e3c0b0759d3fc365a1fe4427f30b
AnonymBruker Skrevet 30. september 2012 #9 Skrevet 30. september 2012 ?? Han vil ikke at vi skal bruke noe form for "hjelpemidler" fordi han føler seg mindre mandig eller noe. At han liksom ikke klarer å tilfredsstille meg nok på egenhånd. Vi at jo aldri hatt dette problemet før. Jeg pleier som regel å alltids bli super våt, derfor har det heller aldri vært behov for hjelpemidler så kan forstå han. Anonym poster: 8ee25883c33eba8cd224844349468391
AnonymBruker Skrevet 30. september 2012 #10 Skrevet 30. september 2012 Våthet kan variere gjennom syklusen, for all del. Også dagsform kan spille inn - jeg sliter om jeg er stresset i en periode, eller er/har vært forkjølet. Men både glidemiddel og spytt inngår da i det høyst normale? Om det er ubehagelig for deg er det dessuten ditt valg - ikke hans.. Anonym poster: 88a3e3c0b0759d3fc365a1fe4427f30b Ja vet det er normalt men ikke for oss å bruke. Han liker når jeg blir våt på egenhånd. Jeg får ikke vondt eller har ubehag når vi har sex, men han får det om jeg ikke er våt nok :/ Anonym poster: 8ee25883c33eba8cd224844349468391
AnonymBruker Skrevet 30. september 2012 #11 Skrevet 30. september 2012 Ja vet det er normalt men ikke for oss å bruke. Han liker når jeg blir våt på egenhånd. Jeg får ikke vondt eller har ubehag når vi har sex, men han får det om jeg ikke er våt nok :/ Anonym poster: 8ee25883c33eba8cd224844349468391 Jojo, men de fleste er jo klar over at det er variabler inne i bildet her. Omtrent som at menn ikke alltid blir like stive, uten at det har noe med noe annet enn at det har vært slitsomt i det siste. Alternativet er jo å bare ha sex når begge er på topp - gjennom et lengre forhold/samliv blir det noe begrensende. Om han føler at manndommen blir satt i tvil hver gang du ikke blir våt nok så havner dere fort i en ond sirkel der du stresser med at du MÅ bli våt, han lurer på om du tenner på han, etc, etc. Normalt bruker ikke vi heller glidemiddel, men begge foretrekker det fremfor å kutte ut sex en dag vi ikke er helt ovenpå. Anonym poster: 88a3e3c0b0759d3fc365a1fe4427f30b
Gjest Katten. Skrevet 30. september 2012 #12 Skrevet 30. september 2012 Pøh. Be han forkaste illusjonen om hva som gjør en mann. Det kan virke som om du har en litt negativ sirkel gående i tankene dine. Det har skjedd én gang, så begynner du å tenke på at det ikke må skje neste gang -> det skjer. Osv. Slapp av, bruk tid. Varier litt slik at dere ikke bare penetrerer og ha fokuset på noe annet. 6
AnonymBruker Skrevet 30. september 2012 #13 Skrevet 30. september 2012 Pøh. Be han forkaste illusjonen om hva som gjør en mann. Det kan virke som om du har en litt negativ sirkel gående i tankene dine. Det har skjedd én gang, så begynner du å tenke på at det ikke må skje neste gang -> det skjer. Osv. Slapp av, bruk tid. Varier litt slik at dere ikke bare penetrerer og ha fokuset på noe annet. Jeg er flink til å tenke negativt med en gang... Men siden det skjedde i går og i dag, føler jeg meg dum. For jeg er jo kåt og vil ha sex, og jeg tenner masse på han, så det er dumt jeg ikke fungerer skikkelig. Og det var jo lenge siden vi hadde hatt sex, eller en uke så burde jo ikke være noe problem. Men tror jeg blir litt stresset av at han vil jeg skal komme, og jeg har aldri gjort det før og kommer nok aldri til å gjøre det, og tror dermed mister jeg kanskje litt av piffen når vi har sex fordi han prøver for hardt å få meg til å få orgasme... Pluss jeg skjønner ikke hvordan han kan tenne på meg... Så ja mange problemer her i gården tydeligvis :-/ Anonym poster: 8ee25883c33eba8cd224844349468391
Gjest Katten. Skrevet 30. september 2012 #14 Skrevet 30. september 2012 Jeg er flink til å tenke negativt med en gang... Men siden det skjedde i går og i dag, føler jeg meg dum. For jeg er jo kåt og vil ha sex, og jeg tenner masse på han, så det er dumt jeg ikke fungerer skikkelig. Og det var jo lenge siden vi hadde hatt sex, eller en uke så burde jo ikke være noe problem. Men tror jeg blir litt stresset av at han vil jeg skal komme, og jeg har aldri gjort det før og kommer nok aldri til å gjøre det, og tror dermed mister jeg kanskje litt av piffen når vi har sex fordi han prøver for hardt å få meg til å få orgasme... Pluss jeg skjønner ikke hvordan han kan tenne på meg... Så ja mange problemer her i gården tydeligvis :-/ Anonym poster: 8ee25883c33eba8cd224844349468391 Virker som at du er alt for mye i ditt eget hode samt at han har litt skadelige tanker rundt hva god sex er. Prat om det. Det viktigste med sex er ikke orgasme eller penetrering, det er at dere nyter nærheten av hverandre 6
smilo Skrevet 30. september 2012 #15 Skrevet 30. september 2012 Hvor gamle er dere? Det virker som dere er ganske unge og usikre begge to. For hans del: En manns manndom er overhodet ikke truet av litt hjelp av typen glidemiddel. Det er faktisk bare med på å gjøre sexen enda bedre Noe som fører til at du tenner enda mer på ham For din del så må du jobbe meg å få bedre selvtillit. For det første så har han sannsynligvis sex med deg fordi han tenner på DEG. Ikke nedgrader deg selv som du gjør når du skriver at du ikke skjønner hvordan han kan tenne på deg. Jeg har tenkt slik i mange går. og det eneste som skjer er at du ødelegger for deg selv med å nedgradere deg selv på denne måten. Så bør dere fokusere på å nyte hverandre. Får du orgasme ved onani? Hvis du ikke klarer det så prøv det først, for da er det lettere å fortelle ham hva som er godt for deg, og da kommer du nok en del lengre på veien mot orgasme. Og lek og le i senga. Ingenting er mer avslappende enn at man kan le med hverandre når man har sex. ...
AnonymBruker Skrevet 30. september 2012 #16 Skrevet 30. september 2012 Hvor gamle er dere? Det virker som dere er ganske unge og usikre begge to. For hans del: En manns manndom er overhodet ikke truet av litt hjelp av typen glidemiddel. Det er faktisk bare med på å gjøre sexen enda bedre Noe som fører til at du tenner enda mer på ham For din del så må du jobbe meg å få bedre selvtillit. For det første så har han sannsynligvis sex med deg fordi han tenner på DEG. Ikke nedgrader deg selv som du gjør når du skriver at du ikke skjønner hvordan han kan tenne på deg. Jeg har tenkt slik i mange går. og det eneste som skjer er at du ødelegger for deg selv med å nedgradere deg selv på denne måten. Så bør dere fokusere på å nyte hverandre. Får du orgasme ved onani? Hvis du ikke klarer det så prøv det først, for da er det lettere å fortelle ham hva som er godt for deg, og da kommer du nok en del lengre på veien mot orgasme. Og lek og le i senga. Ingenting er mer avslappende enn at man kan le med hverandre når man har sex. ... Vi er ikke såååå unge, vi er i 20 årene begge to, og vi har hatt rimelig god sex hele veien. Dette har som sagt aldri vært ett problem. Verken han eller jeg er usikre i sengen, men kanskje det har blitt for vanesak, siden vi pleier å ha sex 3-4 ganger om dagen, 5-7 dager i uken. Jeg har faktisk aldri hatt en orgasme, verken med en gutt eller ved onani. Jeg bruker vibrator for å stimulere klitoris men jeg kommer aldri over toppen, bare nesten så stopper det. Om noen skjønner hva jeg mener? Om i så tilfelle hvordan komme over toppen? Ja jeg har ekstremt dårlig selvbilde, jeg skjønner jo at han tenner på meg, og at han syns jeg er fin. Ellers ville han nok ikke vært sammen med meg,og heller ikke hatt sex. Men jeg føler meg ikke fin nok, dette er noe jeg må jobbe med. Anonym poster: 8ee25883c33eba8cd224844349468391
Skjønningen Skrevet 30. september 2012 #17 Skrevet 30. september 2012 Vi er ikke såååå unge, vi er i 20 årene begge to, og vi har hatt rimelig god sex hele veien. Dette har som sagt aldri vært ett problem. Verken han eller jeg er usikre i sengen, men kanskje det har blitt for vanesak, siden vi pleier å ha sex 3-4 ganger om dagen, 5-7 dager i uken. Jeg har faktisk aldri hatt en orgasme, verken med en gutt eller ved onani. Jeg bruker vibrator for å stimulere klitoris men jeg kommer aldri over toppen, bare nesten så stopper det. Om noen skjønner hva jeg mener? Om i så tilfelle hvordan komme over toppen? Ja jeg har ekstremt dårlig selvbilde, jeg skjønner jo at han tenner på meg, og at han syns jeg er fin. Ellers ville han nok ikke vært sammen med meg,og heller ikke hatt sex. Men jeg føler meg ikke fin nok, dette er noe jeg må jobbe med. Anonym poster: 8ee25883c33eba8cd224844349468391 Hvis du fokuserer for mye på å komme, så er det vanskelig å komme. Hvis du fokuserer for mye på hvordan du tar deg ut når du har sex med partneren din, så er det vanskelig for deg å nyte det fullt. Hvis dere har sex 3-4 ganger om dagen så er det ikke rart at du ikke tenner like mye hver gang, og dermed ikke klarer å holde deg våt. Hvis du nesten får orgasme, men det stopper opp, så kan det være fordi du låser deg når du merker at det nærmer seg. Slapp av i kroppen, husk å puste mye, og ikke stopp selv om du synes det kjennes rart ut like før. Ikke tenk på at du skal få orgasme, men tenk på noe som tenner deg og hold fast ved det. Eventuelt kan du prøve å gå inn i dusjen og bruke dusjstrålen i stedet for et leketøy. Ofte hjelper det med varme, for da får du mer følelse til området, og i tillegg kjenner man også mer om man har rikelig med fuktighet på klitoris.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2012 #18 Skrevet 1. oktober 2012 Ja vet det er normalt men ikke for oss å bruke. Han liker når jeg blir våt på egenhånd. Jeg får ikke vondt eller har ubehag når vi har sex, men han får det om jeg ikke er våt nok :/ Anonym poster: 8ee25883c33eba8cd224844349468391 Hvis han får vondt av at du er tørr men likevel ikke vil bruke spytt eller glidemiddel så får han bare leve med det da. Det er jo han som får vondt, så synd for han. Anonym poster: 86158958d174cab5e3ab057da7071127 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2012 #19 Skrevet 1. oktober 2012 Hvis han får vondt av at du er tørr men likevel ikke vil bruke spytt eller glidemiddel så får han bare leve med det da. Det er jo han som får vondt, så synd for han. Anonym poster: 86158958d174cab5e3ab057da7071127 Sant det du sier, men samtidig så vil jeg jo at sex skal være godt for oss begge. Så hvis han får vondt eller ikke trives med sexen går det jo ut over mitt sexliv også. Anonym poster: 8ee25883c33eba8cd224844349468391
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2012 #20 Skrevet 1. oktober 2012 Hvis du fokuserer for mye på å komme, så er det vanskelig å komme. Hvis du fokuserer for mye på hvordan du tar deg ut når du har sex med partneren din, så er det vanskelig for deg å nyte det fullt. Hvis dere har sex 3-4 ganger om dagen så er det ikke rart at du ikke tenner like mye hver gang, og dermed ikke klarer å holde deg våt. Hvis du nesten får orgasme, men det stopper opp, så kan det være fordi du låser deg når du merker at det nærmer seg. Slapp av i kroppen, husk å puste mye, og ikke stopp selv om du synes det kjennes rart ut like før. Ikke tenk på at du skal få orgasme, men tenk på noe som tenner deg og hold fast ved det. Eventuelt kan du prøve å gå inn i dusjen og bruke dusjstrålen i stedet for et leketøy. Ofte hjelper det med varme, for da får du mer følelse til området, og i tillegg kjenner man også mer om man har rikelig med fuktighet på klitoris. Tusen takk for ett godt svar jeg får prøve å klare å komme over toppen selv først. Og ikke tenke som du sier, bare nyte og slappe av Anonym poster: 8ee25883c33eba8cd224844349468391
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå