danieeel Skrevet 29. september 2012 #1 Skrevet 29. september 2012 Hei! Jeg er en gutt på 16 år som blir kåt hver gang.. Altsåå; Jeg har en kjæreste som er 15, hun er utrolig fin da Vi bor litt langt ifra hverandre, så jeg ser henne 2-3 ganger i uken såfall! Men hver gang jeg er med hu i byen, hjemme hos henne eller hvor det enn nå skulle være så blir jeg rett og slett kåt på henne. Bare jeg ser på fjeset hennes så blir jeg kåt! Og hver gang vi skyper og har på web så blir jeg så jævlig kåt av å se på hu, unnskyld meg men.. hahahha jeg får boner hver gang hu setter seg oppå fanget mitt. Det er utrolig flaut, men hu sier alltid at det er søtt. Hver gang vi ligger i senga, så får jeg boner. Ikke at det skjer noe spesielt der, men jeg blir bare så utroooliiig kåt! Også lukter hu utrooolig godt! Menja uff, hjelp meg? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Hjelp, hjelp, hjelp! 1
Gjest Gunfreak Skrevet 29. september 2012 #2 Skrevet 29. september 2012 Du er 16, slapp av det vil gå over om ca. 60 år. 1
Gjest Raindrops Skrevet 29. september 2012 #3 Skrevet 29. september 2012 Søteste tråden i hele kveld. 5
danieeel Skrevet 29. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2012 Du er 16, slapp av det vil gå over om ca. 60 år. hahaha jaa
danieeel Skrevet 29. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2012 Søteste tråden i hele kveld. søteste faktisk
solch Skrevet 29. september 2012 #6 Skrevet 29. september 2012 Naaaaw. Håper hun tlbyr deg et par handjobs
Gjest Raindrops Skrevet 29. september 2012 #7 Skrevet 29. september 2012 søteste faktisk Haha, ja, den fikk meg til å smile til og med. Men jeg har dessverre ingen gode tips :gjeiper:
danieeel Skrevet 29. september 2012 Forfatter #8 Skrevet 29. september 2012 Naaaaw. Håper hun tlbyr deg et par handjobs hahaha jaa, får håpe det!
crystalcharm Skrevet 29. september 2012 #9 Skrevet 29. september 2012 (endret) Wee Dere har ikke hatt sex enda eller? Hun kan jo ihvertfall gjøre noe på deg hvis du spør pent? ^^ Endret 29. september 2012 av crystalcharm
danieeel Skrevet 29. september 2012 Forfatter #10 Skrevet 29. september 2012 Wee Dere har ikke hatt sex enda eller? Hun kan jo ihvertfall gjøre noe på deg hvis du spør pent? ^^ hahahha neeii, vi har ikke hatt sex enda men kan jo ta sjansen å spørre henne! god idè
crystalcharm Skrevet 29. september 2012 #11 Skrevet 29. september 2012 hahahha neeii, vi har ikke hatt sex enda men kan jo ta sjansen å spørre henne! god idè Do it noooow :D Hehe
danieeel Skrevet 29. september 2012 Forfatter #12 Skrevet 29. september 2012 Do it noooow :D Hehe hahaha skulle ønske jeg kunne nåå, men hu er dessverre på klassetur! men skal spørre henne når hu kommer hjem
Gjest Filleproletiet Skrevet 29. september 2012 #13 Skrevet 29. september 2012 Runk før du skal prate med henne eller se henne da? Ståpikk må du bare lære deg å leve med..jeg får fortsatt bennern på bussen når jeg ser fine damer komme på, og jeg er 29!
danieeel Skrevet 29. september 2012 Forfatter #14 Skrevet 29. september 2012 Runk før du skal prate med henne eller se henne da? Ståpikk må du bare lære deg å leve med..jeg får fortsatt bennern på bussen når jeg ser fine damer komme på, og jeg er 29! jaa, får vel lære meg å leve med det!
Gjest Filleproletiet Skrevet 29. september 2012 #15 Skrevet 29. september 2012 jaa, får vel lære meg å leve med det! Jess...Noen ganger når jeg får det på bussen og den ikke går ned før jeg skal av, så tenker jeg bare..jaja, what the hell, så får vel hun søte dama som sitter rett mot meg bare se at jeg har bennern da. No biggie..vel..sort of..get my drift?
danieeel Skrevet 29. september 2012 Forfatter #16 Skrevet 29. september 2012 Jess...Noen ganger når jeg får det på bussen og den ikke går ned før jeg skal av, så tenker jeg bare..jaja, what the hell, så får vel hun søte dama som sitter rett mot meg bare se at jeg har bennern da. No biggie..vel..sort of..get my drift? hahhaha jaa
Gjest Filleproletiet Skrevet 29. september 2012 #17 Skrevet 29. september 2012 (endret) hahhaha jaa Nice. Så neste gang hun sitter på fanget ditt og du får bennern så bare nyt det. Om hu kommenterer det eller noe, så sier du bare; "kan du hjelpe meg å bli kvitt denne ondskapen som fyller mitt pulserende lem?" Hilsen Doktor sex Endret 29. september 2012 av Filleproletiet
danieeel Skrevet 29. september 2012 Forfatter #18 Skrevet 29. september 2012 Nice. Så neste gang hun sitter på fanget ditt og du får bennern så bare nyt det. Om hu kommenterer det eller noe, så sier du bare; "kan du hjelpe meg å bli kvitt denne ondskapen som fyller mitt pulserende lem?" Hilsen Doktor sex hahaha jaa! takktakk for råd
Gjest Katten. Skrevet 29. september 2012 #19 Skrevet 29. september 2012 Når du er kåt, så kan det være en idé å gjøre noe nettopp med det.
danieeel Skrevet 29. september 2012 Forfatter #20 Skrevet 29. september 2012 Når du er kåt, så kan det være en idé å gjøre noe nettopp med det. jaa sant det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå