Gå til innhold

Kåt hver gang..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en gutt på 16 år som blir kåt hver gang.. Altsåå;

Jeg har en kjæreste som er 15, hun er utrolig fin da :) Vi bor litt langt ifra hverandre, så jeg ser henne 2-3 ganger i uken såfall! Men hver gang jeg er med hu i byen, hjemme hos henne eller hvor det enn nå skulle være så blir jeg rett og slett kåt på henne. Bare jeg ser på fjeset hennes så blir jeg kåt! Og hver gang vi skyper og har på web så blir jeg så jævlig kåt av å se på hu, unnskyld meg men.. hahahha jeg får boner hver gang hu setter seg oppå fanget mitt. Det er utrolig flaut, men hu sier alltid at det er søtt.

Hver gang vi ligger i senga, så får jeg boner. Ikke at det skjer noe spesielt der, men jeg blir bare så utroooliiig kåt! :sjokkert: Også lukter hu utrooolig godt! Menja uff, hjelp meg? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Hjelp, hjelp, hjelp!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er 16, slapp av det vil gå over om ca. 60 år.

• Liker 1
Skrevet

Du er 16, slapp av det vil gå over om ca. 60 år.

hahaha jaa
Skrevet

Søteste tråden i hele kveld.

søteste faktisk :smilorange:
Skrevet
:) Naaaaw. Håper hun tlbyr deg et par handjobs
Gjest Raindrops
Skrevet

søteste faktisk :smilorange:

Haha, ja, den fikk meg til å smile til og med. :)

Men jeg har dessverre ingen gode tips :gjeiper:

Skrevet

:) Naaaaw. Håper hun tlbyr deg et par handjobs

hahaha jaa, får håpe det! ;)
Skrevet (endret)

Wee :) Dere har ikke hatt sex enda eller? Hun kan jo ihvertfall gjøre noe på deg hvis du spør pent? ^^

Endret av crystalcharm
Skrevet

Wee :) Dere har ikke hatt sex enda eller? Hun kan jo ihvertfall gjøre noe på deg hvis du spør pent? ^^

hahahha neeii, vi har ikke hatt sex enda ;) men kan jo ta sjansen å spørre henne! god idè :)
Skrevet

hahahha neeii, vi har ikke hatt sex enda ;) men kan jo ta sjansen å spørre henne! god idè :)

Do it noooow :D Hehe

Skrevet

Do it noooow :D Hehe

hahaha skulle ønske jeg kunne nåå, men hu er dessverre på klassetur! men skal spørre henne når hu kommer hjem :)
Gjest Filleproletiet
Skrevet

Runk før du skal prate med henne eller se henne da? Ståpikk må du bare lære deg å leve med..jeg får fortsatt bennern på bussen når jeg ser fine damer komme på, og jeg er 29!

Skrevet

Runk før du skal prate med henne eller se henne da? Ståpikk må du bare lære deg å leve med..jeg får fortsatt bennern på bussen når jeg ser fine damer komme på, og jeg er 29!

jaa, får vel lære meg å leve med det! ;)
Gjest Filleproletiet
Skrevet

jaa, får vel lære meg å leve med det! ;)

Jess...Noen ganger når jeg får det på bussen og den ikke går ned før jeg skal av, så tenker jeg bare..jaja, what the hell, så får vel hun søte dama som sitter rett mot meg bare se at jeg har bennern da. No biggie..vel..sort of..get my drift? ;)

Skrevet

Jess...Noen ganger når jeg får det på bussen og den ikke går ned før jeg skal av, så tenker jeg bare..jaja, what the hell, så får vel hun søte dama som sitter rett mot meg bare se at jeg har bennern da. No biggie..vel..sort of..get my drift? ;)

hahhaha jaa :)
Gjest Filleproletiet
Skrevet (endret)

hahhaha jaa :)

Nice. Så neste gang hun sitter på fanget ditt og du får bennern så bare nyt det. Om hu kommenterer det eller noe, så sier du bare; "kan du hjelpe meg å bli kvitt denne ondskapen som fyller mitt pulserende lem?" ;)

Hilsen Doktor sex

Endret av Filleproletiet
Skrevet

Nice. Så neste gang hun sitter på fanget ditt og du får bennern så bare nyt det. Om hu kommenterer det eller noe, så sier du bare; "kan du hjelpe meg å bli kvitt denne ondskapen som fyller mitt pulserende lem?" ;)

Hilsen Doktor sex

hahaha jaa! takktakk for råd :)
Skrevet

Når du er kåt, så kan det være en idé å gjøre noe nettopp med det.

Skrevet

Når du er kåt, så kan det være en idé å gjøre noe nettopp med det.

jaa :) sant det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...