AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #1 Skrevet 29. september 2012 Jeg tar min siste sukkerpille på brettet i morgen kveld. Etter dette er jeg tom for nye brett, og jeg har utrolig nok klart å rote vekk resepten! Jeg tviler på at jeg får noen ny legetime på mandag på grunn av en lege med mange pasienter. Spørsmålet er da -hva gjør jeg nå? Er det noen som har vært i samme situasjon? Kan jeg "slutte" nå, for så å begynne så fort jeg får ny resept av legen (forhåpentligvis i løpet av uka)? Har tenkt på å bytte til et annet merke, men er usikker på hvilket merke som ikke har så altfor mange bivirkninger -og som ikke senker sexlysten.. Jeg ønsker IKKE å bli gravid nå, så det er ikke aktuelt å slutte. Anonym poster: 79e07df3754de28fd020f6bab9058d9c
snusmumriken Skrevet 29. september 2012 #2 Skrevet 29. september 2012 Ring legen! Legekontoret mitt sender elektronisk resept til apotek på dagen. Evnt. Legevakta?
Gjest X-1 Skrevet 29. september 2012 #3 Skrevet 29. september 2012 Ring legekontor på mandag morgen og be om ny resept, legen trenger ikkje å snakke med deg hver gang du skal ha ny resept.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå