AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2012 #41 Skrevet 12. oktober 2012 Rause Emilies, en anmeldelse Adressa har gjort av restauranten. Har ikke vært der selv, men tenkte at denne linken må deles ettersom de fikk terningkast 6 Anonym poster: 8a93c90b408806c4f04941efa51040d5
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2012 #42 Skrevet 14. oktober 2012 Jadab i Brattørgata har ekte indisk mat, kjempegodt! Frida må jeg innom hver gang jeg er i Trondheim. Den beste mexicanske resaturanten jeg har vært på i skandinavia faktisk. Har hatt mexicanske servitører hver gang jeg har vært der, har inntrykk av at de fleste som jobber der er fra Mexico. Prøvde en Thai-restaurant som lå ved microbryggeriet sist jeg var i Trondheim, maten var god og rimelig og betjeningen var hyggelig. Kommer nok til å gå der igjen om jeg får sjangsen Anonym poster: 67992b0fe0b105c1f3da2ae1512aa88e
orgus Skrevet 14. oktober 2012 #43 Skrevet 14. oktober 2012 Milano på Nardo! Tidligere pizzeria på Møllenberg som nå har flytte til større lokaler på Nardo og fremstår litt mer som restaurant og litt mindre pizzeria. Drives av far og sønn som er superhyggelig. God mat!
sofie777 Skrevet 14. oktober 2012 #44 Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Er det noen som har vært på Tregården restaurant? Jeg går ofte forbi når jeg er ute og går tur, og synes det ser litt koselig ut der. Er jo egentlig litt bortgjemt, og en restaurant man må vite om på forhånd tenker jeg. Noen erfaringer? Har ikke kommet lenger, men vil svare på denne... Jeg har vært der et par ganger og jeg synes maten er god og til tross for at lokalet er stort, er det lett å "sitte for seg selv" eller i det minste få den følelsen siden de ikke har fylt opp hele lokalet med bordet. Jeg har spist biff der (en gang etter at vi fant ut at det var fullt i Tårnet) og da vil jeg si at prisene er på nivå med Egon, men maten er ekstremt mye bedre. De har også selskapslokaler har jeg sett. Første gang jeg var der (for 4-5 år siden) bestilte jeg hvitløksbrød til forrett og da den kom, var det en stor pizzabunn som svømte i hvitløkssmør. Det er det beste hvitløksbrødet jeg noen gang har smakt, men jeg måtte dele med de andre på bordet siden jeg skulle være med på en pizza etterpå. Vet ikke om de har brødet på menyen fremdeles. Er det noen som har vært på Tasting? Jeg synes de har et fascinerende konsept til en ok pris, tre mini-burgere til litt over 150 kroner og da får en dagens smaker... Endret 14. oktober 2012 av sofie777
Anna Svingtrapp Skrevet 14. oktober 2012 #45 Skrevet 14. oktober 2012 Ser her at mange ikke liker Ai Suma, noe som overrasker meg, da jeg ELSKER resturanten! Jeg har vært der flere ganger, og alltid fått utrolig god mat, og god service. Jeg spiser som regel pepperstek madagaskar, eller noe sånt, og elsker deg retten!! De er litt dyre, men jeg synes de er verdt pengene! Hver gang vi skal feire noe, så er det dit vi drar! Jeg er også overrasket over dette. Har vært på Ai Suma flere ganger, og alltid vært superfornøyd. Bortsett fra at man kan bli sittende litt trangt. Tror det er min yndlingsrestaurant. Lille på Torget synes jeg har byens beste pizza. Min favoritt er en av de med timian- og hvitløkssmørsaus i stedet for tomatsaus. De har andre retter der også, men de vet jeg ikke hvordan smaker siden jeg alltid kaster med over pizzaen når jeg er der... Frati har jeg litt blandet erfaring med. Har vært der et par ganger og vært kjempefornøyd, men sist jeg var der (i sommer) rotet de veldig med bestillingene våre, og greide absolutt ikke å levere mat til alle fire samtidig. Skuffet over at vi ikke fikk noe kompensasjon, selv om servitøren merket at vi var veldig misfornøyde. Må også kommentere på den her som mente at det er dårlig service på Jonatan. Jeg har riktignok bare vært der en gang, men da fikk vi i alle fall god service, og menyen ble presentert grundig. Men jeg er enig i at det er dårlig akustikk der, det var ganske bråkete. Et sted jeg lenge har tenkt på å prøve er Eld. Noen som har vært der? Hmm, ble sulten av alt dette restaurantpratet
Gjest hulderjenta Skrevet 14. oktober 2012 #46 Skrevet 14. oktober 2012 Pair-a-dice. Gode burgere og enda bedre milshakes! :D
Gjest Gaby Skrevet 14. oktober 2012 #47 Skrevet 14. oktober 2012 Noen som har vært på San Sebastian? Menyen ser fristende ut!
orgus Skrevet 15. oktober 2012 #48 Skrevet 15. oktober 2012 Et sted jeg lenge har tenkt på å prøve er Eld. Noen som har vært der? Har tenkt på det mange ganger, men aldri kommet avgårde. Ofte skjer det litt spontant, og da er det som regel dårlig med ledige bord Men ser griselekkert ut på bildene da!
kisskissbangbang Skrevet 15. oktober 2012 #49 Skrevet 15. oktober 2012 Trnk at ingen har nevnt Matute! De har det som utvilsomt er byens aller beste hamburger. Den er helt i toppen på lista over ting jeg savner med Trondhheim.
Kladd Skrevet 15. oktober 2012 #50 Skrevet 15. oktober 2012 Noen som har vært på San Sebastian? Menyen ser fristende ut! Har vært på San Sebastian én gang, ble ikke superimponert. Enkelte retter var veldig bra, men ingen av fisk/sjømat-rettene jeg prøvde var noe særlig. Brødet og aiolien er KJEMPEGOD da! Burde nesten bare bestille det og ost og spekemat.
orgus Skrevet 15. oktober 2012 #51 Skrevet 15. oktober 2012 Bra initiativ! Jeg kan komme med tre av mine favoritter, i hvert fall! Matute i Fjordgata. Åpningstidene er litt... fleksible. Men maten er helt fantastisk! De har en helt legendarisk kyllingburger der! Kjempegod! Prisene ligger vel under 200 mener jeg å huske. Stemningen er veldig fin og intim og betjeningen er veldig trivelig. Trnk at ingen har nevnt Matute! De har det som utvilsomt er byens aller beste hamburger. Den er helt i toppen på lista over ting jeg savner med Trondhheim.
kisskissbangbang Skrevet 15. oktober 2012 #52 Skrevet 15. oktober 2012 Åh, haha. Unnskyld, du skal få æren for den!
Gjest hogwash Skrevet 15. oktober 2012 #53 Skrevet 15. oktober 2012 ... Et sted jeg lenge har tenkt på å prøve er Eld. Noen som har vært der? ... Har tenkt på det mange ganger, men aldri kommet avgårde. Ofte skjer det litt spontant, og da er det som regel dårlig med ledige bord Men ser griselekkert ut på bildene da! Jeg har spist der to ganger (meny + vinmeny) Og det var helt ok, som forventet etter prisklassen. Hadde vel kanskje håpet på noe litt mer spesielt? De lager en god whiskey sour da! Trnk at ingen har nevnt Matute! De har det som utvilsomt er byens aller beste hamburger. Den er helt i toppen på lista over ting jeg savner med Trondhheim. Det er vel ikke utvilsomt med tanke på at de aller aller fleste heller tar en fra Sesam
kisskissbangbang Skrevet 15. oktober 2012 #54 Skrevet 15. oktober 2012 Det er vel ikke utvilsomt med tanke på at de aller aller fleste heller tar en fra Sesam Det er det folk tro, ja, men det er jo helt feil!
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2012 #55 Skrevet 15. oktober 2012 Det er vel ikke utvilsomt med tanke på at de aller aller fleste heller tar en fra Sesam Sesam har tapt seg veldig, så jeg tviler ikke på at Matute klarer å lage en bedre burger. De siste burgerne jeg hadde fra sesam har ikke en gang kunnet målt seg med BurgerKing. Godt jeg har flyttet fra området nå, så slipper jeg å gå på den nattmatsmellen igjen Anonym poster: 973d01ad0188bd5a84be77182e9f36eb
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2012 #56 Skrevet 21. oktober 2012 Egon Tyholttårnet - Når det gjelder mat og service er denne restauranten slik som de andre Egon-restaurantene, selv om jeg faktisk har opplevd noen få lysglimt her. Har opplevd å få både supertrivelige servitører og servitører som rett og slett ikke er interessert i noe annet enn å legge tallerkenen på bordet. Spiste også en av mine beste burgere der, og neste gangen jeg prøvde den var den knusktørr og smakløs. Så her må du ha flaks for å bli fornøyd Uansett en restaurant man MÅ besøke om man er i Trondheim på grunn av utsikten. Restauranten har to etasjer, der den øverste snurrer rundt. Det kan være lurt å ringe og bestille bord på forhånd (med vindusplass i øverste etasje) siden det er ganske mange som besøker restauranten. Anonym poster: 8a93c90b408806c4f04941efa51040d5
AloeVera Skrevet 1. november 2012 #57 Skrevet 1. november 2012 Graffi - Helt fantastisk burger! Chipsen er nyydelig! Verdt hver krone. Var der på en lørdag ettermiddag så måtte vente ca en halvtime i baren, men det gjorde ingenting. Hit kommer jeg tilbake! TGIF: Jeg bestilte noe fajitasgreier og han jeg spiste med bestilte hamburger. Ventet en time på maten! Kom ei til slutt og sa hun skulle sjekke det opp. Hun gikk til et annet bord og pratet med de om vind og vær og vi var glemt igjen. Heldigvis kom maten ti minutter senere. Min mat var heldigvis varm, men hans burger var lunken. Brødet hadde blitt tørt og chipsen kald. For over 200 kr for en rett forventer jeg litt bedre mat enn det jeg kan diske opp selv. Vi begge var svært skuffet. Vi turte desverre ikke å si i fra, men vi vender i alle fall ikke tilbake dit. Mulig det har noe med at de er nye og ikke helt har kommet inn i rutinene. Men når vi var der så var det få spisende gjester i lokalet så de hadde det langt i fra travelt.
sofie777 Skrevet 1. november 2012 #58 Skrevet 1. november 2012 Jeg spiste på Graffi forrige fredag. Kom akkurat innenfor lunsjmenyen og bestilte Entrecôte til 159 kroner. Den var veldig god. Det fulgte med tre sauser, barbeque, bearnaise og hvitløk, og litt grønnsaker som inkluderte sopp. Det jeg synes var merkelig var at det i tillegg var sopp i en egen kopp (rim...) ved siden av. Det var helt greit, men da kunne de droppet soppen i grønnsakene. Alt i alt var måltidet likevel veldig godt.
lalaB Skrevet 1. november 2012 #59 Skrevet 1. november 2012 Bær og bar/bare blåbær har (...) forferdelige drinker (styr unna drinken bærtur, måtte ha i 2 ss sukker for å klare å drikke den). Nå har jeg bare smakt den ene drinken da, så det kan jo hende at de andre er litt bedre ;-) Litt spesielt å basere så dårlig kritikk på én drink. Det er jo ganske så smak og behag hva man liker, og det at du ikke likte akkurat den ene drinken vil ikke si at de generelt sett har "forferdelige drinker" Jeg har vært der flere ganger, og vært veldig fornøyd med alt jeg har fått. Mojitoen f.eks er kjempegod 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå