Gå til innhold

Bruksområde til yoghurt naturell?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skulle prøve en ny oppskrift her om dagen og den skulle inneholde yoghurt naturell, og selvsagt fantes jo det bare i enorme bedre. Så nå sitter jeg her med et sånt svært beger og vet fanden ikke hva jeg skal bruke det til :fnise:

Anonym poster: aca733f4f411dfa6407e3db558036922

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiser det både med og uten müsli, kanskje litt honning også.

• Liker 1
Skrevet

Prøvd å spise den som den var, men det ble bare med ett skjeblad for å si det sånn:P Honning liker jeg heller ikke *vanskelig* Men kunne godt brukt den med musli om jeg bare kunne satt litt annen smak på selve yoghurten?:\

Skrevet

Du kan bake nan-brød.

:heks:

Skrevet

Du kan jo helle i litt saft for å smaksette den?

Skrevet

Bruk den i smoothie sammen med banan og bær.

Bland i most banan eller bær for å smaksette den. Om du vil ha det søtere, kan du tilsette litt sukker eller røre i litt syltetøy.

Lag tsatsiki.

Anonym poster: 6fbc85f1049534115d4780a1998d339d

Skrevet

Jogurt naturell er ideelt i brød. Hiver alltid oppi jogurtrester når jeg baker brød :) Samme med oljen fra fetaost eller kesamrester.

Anonym poster: 4692047e51b8c455628cb3c099e7da13

• Liker 1
Skrevet

Havregryn og nøtter (eller uten nøtter), godt med banan også

Skrevet

Tikka marsala, tzatziki, yoghurtdressing...

Skrevet

Dip til grønnsaker eller potetgull.

Skrevet

Har egentlig ingen favoritter da jeg synes leketøy faktisk er litt oppskrytt(sorry for skuffende svar).

Det bråker for mye og tar dermed vekk litt av spenningen, og så virker det simpelthen ikke så bra som en manns diverse fordeler.

I tillegg så blir stillingene litt annerledes, så det som funker helt OK alene blir litt sånn "meh" til fellesbruk.

Og; jeg hater ting som er rosa/lilla med glitter og SPESIELT når de er formet som kosedyr i seksuell sammenheng.

Meeeeen jeg har en sånn ting som liksom skal stimulere både innvendig og utvendig(en liten lilla bøyelig greie) som jeg har bestemt at skal fungere.

For varm? Mulig du ikke har fulgt norahs kostholdspyramideråd tilstrekkelig enda:

http://internerd.tum...28649764175/yup (sorry moderator, men jeg har trykket på "få bort klikkbar link" knappen 5 ganger nå, og det funker ikke - men det er ikke sååååå frekk illustrasjon).

Stronger og Bandit: Hva skjer optimalt under forspill fra start til slutt(overgang) om dere kan få bestemme helt selv? Detaljer, takk. Og fokus på dere selv, ikke hva dere gjør med den andre.

I skjeden dersom du har soppinfeksjon!! Eller, denne skulle jeg kanskje heller postet i tråden om ting du har lært på KG... ;)

Anonym poster: 66b4be4c49da9d1c2d517696d27a8a55

Gjest Stronger
Skrevet

Herregud, her blander jeg både den ene og den andre funksjonen inn! Bare slett innlegget ovenfor dersom det går, ble veldig ulogisk med feil quote! :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...