ml92 Skrevet 29. september 2012 #1 Skrevet 29. september 2012 Jeg og noen venninner skal ha jentekveld i kveld, og trenger forslag til hva vi kan lage og spise? Noen spennende ideer???
Dricka Skrevet 29. september 2012 #2 Skrevet 29. september 2012 taco, tapas, pita, pizza, biff. iskrem, smågodt, sjokolade, kake, gelè.
Purple Basil Skrevet 29. september 2012 #3 Skrevet 29. september 2012 Skal ha jentekveld her og, tenker å lage en deilig tomatsuppe! Og kjøpe inn masse godis til filmen
Sophia. Skrevet 29. september 2012 #4 Skrevet 29. september 2012 Litt sent kanskje, men vi pleier som regel å ha nachos, taco eller tapas. Om vi har tapas tar alle med et par retter hver, og så lager vi kanskje det som skal være varmt sammen. Kjempegodt!
Fantasi Skrevet 29. september 2012 #5 Skrevet 29. september 2012 Oj, her leste jeg kraftig feil.. "Julekveldmat" Tapas, Taco, lasagne, er enkelt og raskt å få på bordet.
Gjest gjest17 Skrevet 29. september 2012 #6 Skrevet 29. september 2012 Pitapizza med valgfri topping er også lettvint og godt :-)
Allimac Skrevet 2. oktober 2012 #7 Skrevet 2. oktober 2012 Pitapizza, pai med ost, skinke, baguetter og salat. Potabrød med salat-tilbehør.
Gwen Skrevet 2. oktober 2012 #8 Skrevet 2. oktober 2012 Hvis dere vil ha fingermat anbefaler jeg hjemmelaget foccacia, spekeskinke, aioli(utroooolig godt sammen), kjeks og oster, scampi med dip, potetbåter eller pommes frites. Jeg syns det er morsomst når man får velge mellom forskjellige ting på den måten, siden man oftest ikke liker de samme tingene.
Gjest "gjest" Skrevet 2. oktober 2012 #9 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg bruker å lage butterchicken. Folk blir elleville storetere. Sitter og stønner i sofaen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå